ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ لعنت خدا بر بسيجي يزيدي كافر 

رابطه مجتبي و حداد عادل( پدر زنش)

مجتبي خامنه اي داماد حداد عادل است. پس حداد عادل موفق مي شود به رياست مجلس شوراي اسلامي برسد. اما اين روابط فاميلي، نه تنها به قدرت سياسي ميدان مي دهد که زمينه همکاري هاي مهم اقتصادي است.
در زمان آقاي خاتمي ايرانسل به مناقصه گذاشته شد. مجتبي خامنه اي به دنبال آن بود که آفريقاي جنوبي که به او پورسانت مي داد، برنده مناقصه باشد،اما در يک مناقصه آزاد، شرکت ترک سل ، برنده مناقصه شد. مجتبي ناراحت مي شود و به آقاي خاتمي زنگ مي زند که بگوييد :برنده مناقصه آفريقاي جنوبي شده است. آقاي خاتمي به سليماني مي گويد قانوني عمل کنيد. سليماني اعلام مي کند ترک سل قانونا برنده شده است.مجتبي دست به دامان حداد عادل مي شود. حداد به احمد توکلي مي گويد که برنده شدن ترک سل خلاف امنيت ملي است و عليه دولت خاتمي تعداد زيادي مقاله نوشته مي شود. خاتمي زير بار نمي رود تا احمدي نژاد رئيس جمهور مي شود. اولين کاري که احمدي نژاد مي کند اين است که قرار داد را بدهند به وزارت دفاع و ام تي ان به صورت مشارکتي. و بدين ترتيب مجتبي از آفريقاي جنوبي پورسانت مي گيرد که به حساب او در لندن ريخته مي شود. (رجوع شود به سخنراني هاي توکلي در اين مورد و همينطور به سخنراني هاي سليماني در سايت بازتاب در اينباره)
آقاي حداد به مجتبي مي گويد: من اين کار را براي تو کردم. حالا تو براي من يک کاري بکن. براي زمين من از قاليباف مجوز مسکوني تجاري بگير.
حداد عادل يک زمين 300 هزار متري که انبار است را در شمال ميدان رسالت مالک است. اين زمين متري 200 هزار تومان مي ارزيد که توسط قاليباف به يک ملک مسکوني - تجاري تبديل شد. در نتيجه اين عمل زمين 300 هزار متري انبار که متري 200 هزار تومان مي ارزيد، يکباره به متري 3 ميليون تومان تبديل شد. در اين مورد علي اشراقي(نوه امام) مخالفت مي کند که به توصيه مجتبي، توسط قاليباف، علي اشراقي هم معزول مي شود.
در حال حاضر بابت هر تلفن ايرانسل 2 تومان و بابت هر اس ام اس يک تومان به مجتبي مي رسد. اين علاوه بر پولي است که از آفريقا به حساب اوپورسانت ريخته مي شود. هم چنين هر بشکه نفتي که به چين و هند فروخته مي شود يک دلار به مجتبي مي رسد.
چندي پيش يک ميليارد و ششصد ميليون پوند که به حساب مجتبي خامنه اي در لندن رفته بود به دليل آن که معلوم نبود،از کجا آمده است توسط انگليس مصادره شد.
همينطور رجوع شود به مقالات بي بي سي درباره سعيد امامي و قتل هاي زنجيره اي که در آن ها به 30 درصدي که مجتبي بابت خريد اسلحه از روسيه کميسيون گرفته اشاره شده است.
گاهي ديده شده که مجتبي دربعضي سفرها به خارج از ايران ماشين بنز سفارت را که براي استقبال به پاي هواپيما آورده شده راسوار نشده و سراغ ماشين ساده تري را گرفته است. و گاه حتي حاضر نشده به هتل برود و در خانه کارمندان سفارت شب را خوابيده است.اين رياکاري براي پنهان کردن هزاران رازي است که خامنه اي و خانواده اش از مردم ايران پنهان کرده اند.

ثروت مجتبي: 3 ميليارد دلار


2 ميليارد در لندن و سوريه و آفريقا
700 ميليون دلار ملک در سوريه ، ونزوئلا و لندن
300 ميليون دلار نقد (الماس و طلا و دلار)

مجتبي از سال 76 جايگزين حسن خامنه اي در نفت شد.
بابت خريد بنزين تا کنون از هر تن ،بين 5 تا 15 دلار حدود 1 ميليارد دلار پورسانت گرفته است.
در زمين :(يک قطعه 500هزار متري در مشهد مال اوست )
بزرگترين پاساژ و آپارتمان سازي مشهد مال مجتبي است. همه مشهدي ها آن را مي شناسند.
200 هزار متر زمين از قاليباف در تپه هاي عباس آباد گرفته است.
150 هزار متر شاپينگ در اکباتان ساخته شده که مجوزش را از قاليباف گرفته (500 ميليون دلار سود داشته است)

آشنايي مجتبي با سعيد امامي:

همسر آقاي خامنه اي با مجتبي پسرش و سعيد امامي و همسر او با فالکوم دولت جمهوري اسلامي به مدت سه هفته به همراه محافظين به لندن مي روند. علت اين سفر، عمل معده مجتبي و عمل روده مادر او خجسته خانم است. در اين سفر زمينه هاي آشنايي نزديک مجتبي با سعيد امامي براي قتل هاي زنجيره اي فراهم مي شود.در خاطرات زن سعيد امامي آمده است:
سعيد امامي وقتي از لندن بر مي گردد ،با مجتبي خيلي دوست مي شود(و پايه قتل هاي زنجيره اي از سال 73 شکل مي گيرد.) سعيد امامي مسئول امنيت داخلي وزارت اطلاعات بود، از همان سال ها مخالفت با آقاي خامنه اي شکل ظاهري به خود گرفت. ابتدا لات هاي تهران را کشتند. محسني اژه اي و آقاي خوشبخت (پدر زن مصطفي خامنه اي )حکم قتل ها را صادر مي کردند و بچه هاي اطلاعات عمليات را اجرا مي کردند.

مجتبي و قتل هاي زنجيره اي:

بالاي دفتر آقاي خامنه اي در خيابان پاستور، مجتبي خامنه اي دو اتاق دارد که ملاقات هايش را در آن جا انجام مي دهد. يکبار در همان اتاق ها به سعيد امامي مي گويد که چرا همين کاري را که با لات ها کردي ابا روشنفکرها نمي کني؟
سعيد امامي مي گويد : کتبي بنويس.
حجازي رئيس دفتر آقاي خامنه اي به دري نجف آبادي وزير اطلاعات وقت مي نويسد که با درخواست هاي آقاي امامي موافقت کن. بعدها که دري نجف آبادي متهم شد که در قتل ها دخالت داشته است، گفت:در صورتي که من دستگير شوم نامه حجازي را که مخفي کرده ام، منتشر خواهد شد تا معلوم شود که قتل هاي زنجيره اي دستور مجتبي بوده است. در نتيجه موضوع قتل هاي زنجيره اي نتوانست به گردن دري نجف آبادي بيفتد، اما کسي يقه مجتبي را هم نگرفت.
سعيد امامي تا زماني که دستگير نشده بود هر يکشنبه بعد از ظهر از ساعت 4 تا 7 شب مجتبي را در همان دو اتاق بالاي دفتر رهبري ملاقات مي کرده است. مصطفي و مجتبي هر کدام 16 محافظ دارند که غير از دو نفرشان ديده نمي شوند.
مجتبي درس طلبگي خوانده است و در حال حاضر گاهي در قم درس طلبگي مي دهد.هنگامي که او مشغول درس دادن است 8 نفر از طلبه ها از او محافظت مي کنند.