چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ لعنت خدا بر بسيجي يزيدي كافر 

ثروت مصطفي: يک ونيم ميليارد دلار

1 ميليارد در حساب بانکي آفريقاي جنوبي و سوريه
400 ميليون دلار ملک در آفريقاي جنوبي و آلمان
100 ميليون دلار الماس و پول نقد در تهران

قرار داد پژو در زمان نجات حسينيان وزير صنايع سنگين بسته شد. سال هاي اول سودي در کار نبود تا غروي آمد.بعد ايران خودرو زير نظر مصطفي کار مي کرد.دو ميليون پژو فروختند.150 هزار تومان بابت هر پژو به مصطفي رسيد. پسر محمدي گلپايگاني که در فرانسه درس حقوق مي خواند، مسئول اداره پژو و امور ايرباس در فرانسه شد. وقتي پسر محمدي گلپايگاني به تهران آمد کار را به خود مصطفي منتقل کرد.

امور اقتصادي ديگر مصطفي:

مصطفي در شهر تهران کار خريد و فروش زمين مي کرد و مي کند.
دعواي رفيق دوست در سال 74 و 75 دعوا سر تقسيم پول با بچه هاي خامنه اي بود و در همين رابطه خدا داد را دستگير کردند.
شرکت خط هوايي کاسپين که ده هواپيما دارد زير نظر مصطفي کار مي کند.ابتدا زير نظر رجبي نامي کار مي کرد که رجبي را بيرون کردند.
واردات بي ام و نيز مال مصطفي است.
يک ماجراي باور نکردني :هواپيماي پادشاه بورناي را به مبلغ 100 ميليون دلار خريدند. مصطفي و گلپايگاني و پسر گلپايگاني براي معامله به سفر رفتند. يک سوري دلال معامله بود.70 ميليون دلار پول نقد داده شد. اما دلال سوري پول را خورد و هواپيما را هم نداد و در دنيا گم و گور شد.عده اي هم مي گويند گلپايگاني سر مصطفي کلاه گذاشته است.

پروژه مصطفي اين است: هر ايراني يک پژو.

مسعود خامنه اي:

متولد 1353 است.همسر او سوسن خرازي فرزند آيت اله خرازي و خواهر صادق خرازي است. پس از انتخابات خانواده آيت اله خرازي بابت آبرويي که از آن ها به سبب حوادث پس از انتخابات رفته است ، مساله دار شده اند و سوسن خرازي به خانه پدري بر گشته و در شرف طلاق از مسعود است. مسعود بيش از برادران ديگر خود روشنفکر نشان مي دهد.او در دانشگاه درس حقوق خوانده و مسئوليت بنيادها در بيت رهبري و مسئول سايت خامنه اي است.

ثروت مسعود: 500 ميليون دلار

400 ميليون دلار حساب بانکي در فرانسه ، لندن ، سوريه
100 ميليون دلارنقد در تهران
واردات رنو مال مسعود است. قرارداد رنو زمان خاتمي بسته شد.بچه هاي وزارت صنايع داشتند قرارداد رنو را مي بستند که توسط احمد توکلي جلوگيري شد . وقتي ميثم وارد قرارداد شد، احمد توکلي گفت: مشکلي ندارد و مساله حل شده است.
محمد خامنه اي برادر خامنه اي براي امضاي قرارداد با مسعود به پاريس رفت. موقع افتتاح خط ، مسعود و محمد خامنه اي نيز حضور داشتند.
مسعود خلباني بلد است.و مي تواند است با فالکوم پرواز کند.

ميثم خامنه اي:

متولد سال 1357. همسر او لولاچيان فرزند يک بازاري است. ماشين ال90 رنو توسط مسعود خامنه اي و عمويش محمد خامنه اي تا سالي صد هزار مورد وارد ايران مي شود و بابت هر ماشين 500 هزار تومان به ميثم و عمويش مي رسد.ميثم الهيات خوانده است و اکنون در دفتر خامنه اي کار مي کند.مسئوليت ستاد اجرايي بيت رهبري با ميثم است.

ثروت ميثم:200 ميليون دلار

در حساب سوريه: 190 ميليون دلار
نقد: 10 ميليون دلار


بشري خامنه اي:

متولد 1359. شوهر او پسر محمدي گلپايگاني (رئيس دفتر خامنه اي) است.سن او 2 سال از انقلاب کمتر است و مثل خواهرش هدي قد بلند و لاغر است و موهاي بوري دارد. او وقتي به مدرسه مي رفت 2 محافظ تا بيرون آمدن او از مدرسه پشت در مي نشستند.بشري خامنه اي با زن طائب رفت و آمد داشت. يک روز بشري به خانه طائب مي رود و مي بيند تن زن طائب سياه است.از او علت را مي پرسد و زن طائب به گريه مي زند و درد دل مي کند که ديشب طائب اسلحه را روي سر من گذاشته بود و مي گفت که اعتراف کن که با برادرت رابطه جنسي داشته اي.اگر اعتراف نکني شليک مي کنم.و بعد هم مرا زد.اين داستان توسط بشري به گوش خامنه اي مي رسد و منجر به اخراج طائب براي مدتي کوتاه از بيت رهبري مي شود.

ثروت بشري: 100 ميليون دلار نقد(که از بيزينس به دست نيامده و هديه پدر است.)



هدي خامنه اي:

متولد 1360همسر پسر برادرآقاي کني است.علاقه او و خواهرش مثل علاقه دو زن معمولي به آرايش و تغيير لباس است.در مهماني هاي زنانه بادامن کوتاه حاضر مي شوند. تا پيش از انتخابات يک آرايشگاه مشهور در خيابان فرشته را قوروق مي کردند تا آرايش موهاي خود را تغيير دهند.اما از زمان انتخابات به بعد اتاقي در دفتر رهبري به يک آرايشگاه تبديل شده تا امنيت دختران و عروسان خامنه اي در فضاي نا امن بعد از انتخابات بيشتر شود.

ثروت هدي: 100 ميليون دلار نقد( از پدر هديه گرفته است.)



برادران خامنه اي:

حسن برادر خامنه اي 500 ميليون دلار ثروت دارد که 400 ميليون آن در سوريه و لندن 20 ميليون دلار نقد در تهران 80 ميليون دلار در حساب لندن و دبي است .او مدتي در وزارت ارشاد مسئول سانسور و مدتي در وزارت نفت مسئول نظارت بر فروش و حمل و نقل نفت بوده است.

محمد برادر خامنه اي 100 ميليون دلار ثروت دارد.
هادي خامنه اي که در دوره شاه به 3 سال زندان محکوم شده بود به دليل فاصله اش از اين خاندان منزه تر زندگي مي کند.او جزء طيف اصلاح طلبان است و سردبير روزنامه حيات نو است ، که گاهي روزنامه اش هم توقيف مي شود.