ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ لعنت خدا بر بسيجي يزيدي كافر 

ثروت هاي حاشيه اي و ناگهاني خانواده خامنه اي:

در زمان نوربخش به شرکتي که مال محمدي گلپايگاني و پسرش بود و به همراه بچه هاي سپاه و با مديريت قاسم سليماني اداره مي شد ارز داده مي شد و در دبي مي فروختند. اين ها ارز را مي خريدند به 400 تومان و يک بار سه روز بعدش فروختند به800 تومان. 5 ميليارد دلار ارز به طور ناگهان دو ونيم ميليارد دلار سود کرد. از طرف قوه قضائيه هفت هشت نفر در اين رابطه دستگير شدند که سليماني از طرف آقاي خامنه اي آن ها را آزاد کرد.(دوره آقاي خاتمي بود و شاهرودي را تهديد کردند تا آن ها را آزاد کنند.)
از قرارداد هاي اسلحه: (تانک و موشک و ضد هوايي)
فقط 10 ميليارد دلار با چين معامله اسلحه شده است (3 ميليارد دلار کميسيون گرفته شده، چون کميسيون قرار داد اسلحه بالاست)
11 ميليارد دلار از روسيه اسلحه خريده شده است. (3 ميليارد دلار کميسيون گرفته شده است.)

حدود دو و نيم ميليون بشکه نفت ايران روزانه فروش مي رود که يک ميليون ونهصد هزار بشکه آن از طرف خامنه اي فروخته مي شود.بابت حمل و نقل هر بشکه نفت 5 سنت کميسيون بر مي دارند.
بعضي از پول ها هم براي پروژه هاي سري است و کسي حسابش را ندارد. :پروژه هاي اتمي/ نظامي /حزب اله /و پروژه هاي خارج از کشور. مثلا مي گويند 20 ميليون دلار مي خواهيم.نصفي اش را خرج مي کنند و نصفي اش را خودشان بر مي دارند.
حالا معلوم است که چرا خامنه اي که با روضه اباعبدالله سر کار آمده است براي کدام منافع به راحتي در روز عاشورا آزاديخواهان و حتي عزاداران حسيني را مي کشد.

عاشوراي سال 1388