چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ يا حسين شهيد (ع) 

بسم رب الشهداء و الصديقين

توي بسيجي نجس كافر شد شيعه آخوندپرست بايد دهن كثيفت را آب بكشي. امام حسين كمرت را بزند كه زير علم يزيد رفته اي و در لشگر باطلي.

اين شما بوديد كه هلهله كرديد و حرمت عاشورا در محرم الحرام نگاه نداشتيد. آيت الله علي محمد دستغيب درباره شما بسيجي ها و حمله وحشيانه تان به مسجد ايشان در شيراز چنين نوشته:

(يزيديان زمان با هلهله و شادي به پايگاه عزاداران حسيني مسجد آتشيها در شيراز با سنگ و چوب حمله کردند)

بسيار خب پس منتظر باش تا حجت المثقال رهبر بهت اذن بده!

حجت الشيطان و المفسدين احمد خاتمي و جنتي و يزدي و ... خوب معلمي براتون هستن. اين علّم الهدي بهتره بره تكليف اون يك ميليارد تومان پولي كه دولت به حسابش ريخته رو روشن كنه. احمد خاتمي هم بگه چطور در خونه ي 2 ميلياردي در نياوران زندگي ميكنه. جنتي و پسراش هم از تجارت و پولشويي كثيف در دبي چيزي نگفتن؟ شيخ محمد يزدي هم كه ماشالله لاستيك دنا و پرونده فساد مراتع و جنگلهاي شمال رو يادتون نرفته؟ چادر زو شما بي ناموسها از سر دختر مردم كشيديد. شما بي پدر و مادرها به زنان و دختران مردم رحم نكرديد و در روز عاشورا هم حرمت امام حسين مظلوم (ع) را نگه نداشتيد و چماق بدست گرفتيد و سوار بر موتور قهقهه زديد و چار از سر دختران مردم كشيديد. شما بوديد كه در سال 1373 حتي حرمت عزاداران حسين بن علي (ع) در مرقد مطهر حضرت ثامن الحجج علي ابن موسي الرضا رو هم نگاه نداشتيد و يك بسيجي كثيف ار سنخ فكري شما (سعيد امامي معدوم -بسيجي شيفته خامنه اي و از نزديكان حلقه امنيتي وي) كثافت ها با انفجار بمب در بين عزادران حسيني دهها تن از مردم بي گناه را به شهادت رساند.

شما ديگر دهن نجستان را ببنديد. شما حق نداريد ادا و اصول دينداري در بياوريد. شما سواد و اعتقاد ديني تان در حد كتاب ديني دوم دبستان هم نيست. خيلي اگر رشد كنيد در اين نظام يزيدي مي شويد مثل _پيام فضلي نژاد- وردست حسين شريعتمداري (بازجوي اوين و سردبير كيهان) و مدافع دو آتشه نظام ولايي! و ايدئولوگ فرهنگي نظام و افشا كننده ناتوي فرهنگي!! و انقلاب نرم؟؟؟ كه خودش يك همجنس باز است و فاسدالاخلاق و كثيف. ميلياردها تومان از راه آفتابه برداشتن براي آخوندها ثروت جمع كرده و اين همجنس باز ضد شيعه حالا به شماها خط مي دهد كه از اسلام دفاع كنيد!!!!!

السلام عليک يا اباعبدالله و علي الارواح التي حلت بفنائک،
عليک مني سلام الله ابدا ما بقيت و بقي الليل و النهار و
لا جعله الله آخر العهد مني لزيارتکم، السلام علي الحسين و
علي علي بن الحسين و علي اولاد الحسين و علي اصحاب
الحسين...

مرگ بر بسيجي قاتل