ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ يا حسين شهيد (ع) 

1)بسيجيان اين لشگريان يزيد اين اوباش ضد دين و ضد اسلام اين مرتدها و اخوان الشياطين اين دشمنان علي (ع) و اين دژخيمان ملحد بودند كه در روز عاشورا به جان عزاداران حسيني افتادند و مانند ديوانگان زنجيري با هر وسيله اي كه در دست داشتند به ضرب و شتم و مجروح كردن آنها تا دم مرگ پرداختند و حتي از آتش زدن اين عزاداران حسيني نيز دريغ نكردند.

2) هرزه ها و اوباش و فواحش بسيجي پس از كثافت كاري در روز عزاي حسيني مانند يزيديان سوت و كف مي زدند مي رقصيدند و شادي مي كردند. آنها پرچمهاي اباعبدالله را به اتش كشيدند. در روز عاشورا مست بودند عربده مي كشيدند و در يكي از خيابانهاي تهران عده اي از بسيجي ها قرآن را پاره كردند و آتش زدند.

3) پس از كشتار عزاداران حسيني در روز عاشورا بدست نيروهاي بسيجي كافر آنها با چاقو و قمه به حملات خود عليه زن و كودك و عزادران پرداختند و قرآن و پرچمهاي عزاداري ابا عبدالله را به آتش كشيدند و در راهشان با قمه و چاقو به دختران و زنان حمله كردند و چادر از سر زنان كشيدند و مانند سپاهيان بيزد (هذا يوم فرحت به آل زياد و ال مروان و شمرا) به رقص و پايكوبي پرداختند.

4) اسلحه مورد استفاده اين جنايتكاران سلاحهاي روسي و اسرائيلي و آمريكايي است و با آن سلاحها مردم عزادار را به خاك و خون كشيدند. اينها مزدور اسرائيل و روسيه هستند. شكنجه گران رژيم براي شكنجه در اسرائيل اموزش ديده اند. سبورجيان (احمدي نژاد ) يك يهودي است. طي 4 سال سبورجيان بيش از 86 ميليارد دلار از ذخيره ارزي را دزديد و اين پول صرف ثروت مجتبي خانه اي و خرج ترياك و فساد و زنبارگي و ساختن قصرهاي خامنه اي و اعوان و انصارش و خريد اسبهاي گران قيمت و كاخهاي عظيم در شمال شده است.

مرگ بر كفار بسيجي . مرگ بر دشمنان خدا و بسيجيان محارب با خدا و رسول.

فاذا لقيتم الذين كفروا فضرب الرقاب حتي اذا اثختموهم فشدوالوثاق

شما را به بدترين وجه ممكن به حول و قوه الهي به حق امام حسين (ع) به دوزخ خواهيم فرستاد.