ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ يا حسين شهيد (ع) 

بي نشان نوشتي : 100 سال ديگه حاضر نيستم آدمهاي بي ادبي مثل شما ..به ما حكومت كنند

قرار نيست شما حاضر باشي كي حكومت كنه و كي حكومت نكنه. قرار هم نيست ما بر كسي حكومت كنيم. حق حاكميت رو تنها صندوق راي نشان خواهد داد. نه آن صندوقي كه آخوند فاسدي مثل جنتي راي ها را در روخانه ريخت و با شعبده راي 5 ميليوني سبورجيان (احمدي نژاد) را 24 ميليون اعلام كرد!

انشالله با نابودي سپاه و سرمايه هاي ميلياردي اش ملت مستضعف ايران خودش براي آينده خودش تصميم خواهد گرفت. شما هم مي توانيد در اين انتخابات ازاد شركت كني. به هر حال شايد از بين هفتاد ميليون ايراني شما و هم سنخان فكري تان 500 هزار راي در كل شور بتوانيد بياوريد. شايد هم بيشتر . ولي به هر حال شما اقليت ناچيزي از جمعيت ايران هستيد. مثل جمعيت همجنسگراها در غرب. قرار نيست شما از حقوق اجتماعي محروم شويد. مطمئن باشيد حق حيات شما به رسميت شناخته مي شود و به رغم اينكه اقليت هستيد هيچ ماشيني از رويتان رد نخواهد شد. در زندان به شما تجاوز نخواهد شد. سايتهايتان فيلتر نخواهد شد. در خيابان شما را نخواهد كشت و با گاز اشك آور و باطوم و چاقو و قمه دنتان را تكه تكه نخواهند كرد.

شما اقليت ناچيز بايد بپذيريد كم كم كه ديگر حق نداريد اسم خودتان را بگذاريد مردم ايران. شما مي توانيد بگوييد مثلاً 1 درصد مردم ايران هستيد. اما اجازه نداريد خودتان را مردم بناميد. يك انتخابات با نظارت بين المللي نشان خواهد داد شما چقدر در اقليت و در محاق هستيد. به ضرب و زور صدا و سيما تا اينجا يزيد (خامنه اي) خودش را نگه داشته است.