• وبلاگ : مهديار دات بسيجي
  • يادداشت : نسكافه ...............
  • نظرات : 45 خصوصي ، 19 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بسم رب المهدي (عج)

    شرمنده

    نظر قبلي رو نتونستم فونتشو تغيير بدم ...

    غربي‌ها با درآمدهايي كه از مسلمانان كسب مي‌كنند، عليه دين آنها حرف مي‌زنند و اكنون وقت آن رسيده است كه مسلمانان با اتحاد كالاهاي غربي را تحريم كنند.

    آيت الله ناصر مكارم شيرازي در ابتداي درس خارج فقه خود به موضوع اهانت كشورهاي غربي از جمله هلند به ساحت مقدس اسلام اشاره كرد و گفت: دشمنان به دليل اينكه اسلام را مانعي در برابر اعمال نامشروع خود مي پندارند دست به اهانت مي زنند.

    وي با بيان اينكه گروه هاي مختلفي دست به چنين اعمالي مي زنند، افزود: فيلم توليد شده توسط نماينده مجلس در هلند تنها خواسته و تصميم شخصي او نبوده است، بلكه جريان‌هاي فكري مختلفي بر عليه اسلام قد علم كرده‌اند.

    استاد برجسته حوزه علميه قم ادامه داد: اينگونه فكر كردن ساده انديشي محض است و به يقين بايد گفت دست هايي در پشت پرده، فرد را هدايت مي كنند و ديگران نيز با تشويق و با سكوتشان اعمال ننگين آن ها تاييد مي نمايند.

    آيت الله مكارم شيرازي با اشاره به موضوع آزادي گفت: سازندگان فيلم مدعي مي شوند كه چون آزادي دارند اينگونه فيلم ها را توليد مي كنند و ساحت مقدس پيامبر عظيم الشان اسلام را با دروغ زير سئوال مي برند.

    وي ادامه داد: اين چه منطقي است كه آزادي را بدين گونه معنا و تفسير مي‌كند و موجب آزار مسلمانان جهان مي شود.

    اين مرجع تقليد به دشمني هاي استكبار با جهان اسلام اشاره كرد و اظهار داشت: استكبار در ابتدا به نام استعمار به ملت خيانت مي كرد و پس از آن دوران با مطرح كردن وابستگي هاي اقتصادي و همچنين هجمه هاي فرهنگي كوشيد تا با اسلام مبارزه كند.

    وي با بيان اينكه تمام نقشه هاي دشمن به هدف نرسيد و با بيداري مسلمانان مواجه شد گفت: اكنون اين افراد مي خواهند با اهانت ها به اهداف خود برسند كه مانند گذشته ناكام خواهند ماند.

    فقط خواستم بگم ؛ تف تو ذات ( روح ) هر چي آدم رياكاره !

    همين

    والسلام !

    يا زهرا (س)