ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2   3   4   5    >>    >
 
بخشي از تبليغات جريان شبهه افکن

بخشي از تبليغات جريان شبهه افکن

چگونه ممکن است که قبل از آغاز انتخابات، بگويند که اگر غير از آقاي موسوي انتخاب شده است، بدانيد که تقلب شده است و به خيابان‌ها بريزند؟ در حالي که هنوز آراء شمارش نشده است، آقاي مهندس موسوي در حضور خبرنگاران خود را پيروز انتخابات مي‌نامد! و مسئول رأي نياوردن مهندس موسوي را وزارت کشور مي‌نامند!

اين بخشي از پروژه‌اي است که در آن مي‌خواهند صلابت و صحت انتخابات را مخدوش کنند و جمهوري اسلامي را حکومتي خائن به آراي مردم نشان دهند. در حالي که رهبري مهمترين سرمايه‌ي نظام اسلامي را اعتماد مردم و حضور آگاهانه‌ي آنها در انتخابات بيست و دوم خرداد مي‌داند، عده‌اي در صدد تلخ کردن کام ملت به تهمت‌ها و سخناني هستند که ثمره ي آن سرخوردگي اجتماعي و وارد شدن خسارات مادي شديد به اموال عمومي و خصوصي است.

فيلم کوتاهي در همين باره:

دانلود با حجم متوسط : ?? مگابايت
دانلود با حجم کم: ? مگابايت

پاسخ

سلام .... اينم قشنگه ... تا ميتوني از اين فيلما بيار .... دهنا بسته شه .... من نميتونم فيلما رو بذارم رو وبلاگم .. اقلا تو تاين فيلما رو بيار تو کامنتاا بذار .... ياعلي
چندي پيش برخي روزنامه هاي داخلي و همچنين سايت هاي اينترنتي و شبکه هاي خبري فارسي ، عربي و آمريکايي اعلام کردند پسر بچه اي ?? ساله به نام عليرضا توسلي که هفته گذشته در درگيري هاي مراسم چهلمين روز درگذشت کشته شدگان اغتشاشات تهران در بهشت زهرا توسط عوامل انتظامي با ضربه هاي متعدد باتوم دچار مرگ مغزي شده و سرانجام پس از ? روز به کما رفتن از دنيا رفته است سرانجام با پيگيري هاي خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشخص شد اين خبر کذب بوده و کودک ?? ساله بر اثر تصادف با وانت مزدا در ساوه فوت کرده و روز گذشته چهلمين روز فوت اين کودک بوده است.
پدر مرحوم عليرضا توسلي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ، ضمن تکذيب اخبار منتشر شده از مرگ عليرضا توسلي گفت: روز هفتم تير ماه بود که عليرضا به همراه مادرش براي آوردن آب تصفيه شده به خيابان رفتند که در هنگام برگشت از جايگاه برداشت آب متوجه مي شود کارت شارژ آب را جا گذاشته به سرعت به جايگاه برگشته و کارت را بر مي دارد در اين ميان در راه بازگشت و گذشتن از خيابان با يک خودروي مزدا وانت که با سرعت در حال گذر از خيابان بوده برخورد کرده و در جا بي هوش مي شود.
وي اظهار داشت: عليرضا سريعا توسط راننده وانت به بيمارستان ساوه منتقل شده که پس از گذشت چند ساعت در ساعت ? بعداز ظهر توسط بيمارستان به بيمارستاني در تهران منتقل شد.
توسلي با بيان اينکه در بيمارستان اعلام شد کودک ما دچار مرگ مغزي شده است يادآور شد: در ساعت ?:?? بامداد ? تير عليرضا بر اثر مرگ مغزي از دنيا رفت و ما جسد وي را در همان تاريخ ? تير تحويل گرفته و دفن کرديم.
وي با بيان اينکه ??/?/?? مراسم چهلم فرزند ما برگزار شده است خاطر نشان کرد: اخبار منتشر شده از مرگ عليرضا مبني بر اصابت باتوم بر سر وي تماما کذب بوده و زماني که ?? روز از مرگ فرزند ما گذشته اعلام شده که اين کودک در درگيري هاي بهشت زهرا دچار ضربه مغزي شده است که تمام اين اخبار را تکذيب مي کنم.
وي اظهار داشت: دشمنان نظام با توجه به معلوليت چهره اين کودک مي خواهند از احساسات مردم سوء استفاده و نظام جمهوري اسلامي را زير سوال ببرند.
توسلي تصريح کرد: هموطنان مسلمان ما آن قدر آگاه و بيدار هستند که با اين قبيل بازي ها و اخبار گول نخورند.
در اين ميان راننده وانت مزدا به خبرنگار ما گفت: اين اتفاق که در تاريخ ?/? اتفاق افتاده بر اثر سهل انگاري و سرعت زياد من اتفاق افتاد که در حال حاضر نيز با عنايت خانواده مرحوم عليرضا توسلي مورد بخشش قرار گرفته ام و تنها جريمه اي از سوي دادگاه تعيين شده که بايد آن را پرداخت کنم.
دانلود فيلم گزارش از خانواده ترانه موسوي
ترانه موسوي! کشته ي جنبش سبز که زنده است!!

ترانه موسوي! کشته ي جنبش سبز که زنده است!!

سه شنبه شب صدا و سيماي جمهوري اسلامي گزارشى از ديدار با خانواده ترانه موسوى که سايت‌هاى وابسته به ميرحسين، مدعى شده بودند در درگيري‌هاى تهران دستگير شده و پس از تجاوز، جنازه نيم سوخته‌اش در بيابان‌ها پيدا شده، پخش کرد که نشان داد ترانه موسوى‌اى که عکس او در سايت‌ها آمده، نه ?? يا ?? ساله، که ?? سال سن دارد و ساکن کانادا مى‌باشد و حداقل يک سال و نيم است که به ايران نيامده است.
سايت‌هاى حامى ميرحسين موسوى ادعا کرده بودند: دوستان ترانه موسوى، از بازداشت شدگان هفتم تير در درگيرى‌هاى مسجد قبا، گفته‌اند که خانواده وى از يافتن جنازه سوخته ترانه در حومه قزوين خبر داده‌اند.
اين سايت‌ها سپس براى اينکه به خيال بافى‌هاى خود رنگ و بوى سياسى و درعين حال تراژيک بدهند از قول يکى از دوستان موهوم ترانه نوشتند: او (ترانه) که مانتوى سبز به تن و شالى سبز به سر داشته است درحالى که در خيابان شريعتى منتظر يکى از دوستان خود بوده است از سوى ماموران حکومتى دستگير مى‌شود.
آنها به اين دروغ‌ها بسنده نکرده و ادعا مى‌کنند: ترانه در زمان دستگيرى شماره منزل يکى از دوستانش را به چند نفر از دستگيرشدگان مى‌دهد و از آنان مى‌خواهد در صورت آزادى با خانواده‌اش تماس گرفته و خبر دستگيرى‌اش را به آنان اطلاع دهند.

پاسخ

سلام .. دمت گرم ... نديده بودم تو نت ... ميخواستم فيلمشو بگير آپلود کنم .... که ديگه آوردي ... دمت گرم .... بازم از اين کارا بکن ... ياعلي
+ آنتي بسيجي 

بر اساس گزارش‌هاي رسيده به «موج سبز آزادي» سه زنداني که در زمان بازديد نمايندگان مجلس از زندان اوين، از شکنجه‌ي بازداشت‌شدگان پرده برداشته بودند، از بند عمومي به جاي نامعلومي منتقل شده‌اند.

به گزارش موج سبز آزادي، اين سه زنداني به نام‌هاي عباس بيگدلي، رضا رستگار و مجيد مقيمي که در زمان حضور آقاي بروجردي و ديگر نمايندگان، آثار شکنجه بر روي بدن خود را به آنها نشان داده بودند، پس از آن روز از بند عمومي خارج شده‌اند و تا به حال خبري از محل نگهداري آنها به دست نيامده است.

+ آنتي بسيجي 
نام 5 مداح معروف تهران در فهرست سازمان‌دهندگان لباس‌شخصي‌ها
به گزارش خبرنگار «آينده»، اين افراد که جزو افراد جاهل و مريدان اين 5 مداح معروف هستند، با درخواست برخي چهره‌هاي سياسي از اين مداحان سازمان‌دهي شده و با ابزارهايي نظير زنجير، ميله آهن، چاقو و پنجه بکس اقدام به ضرب و جرح مردم در خيابان‌هاي تهران مي‌کردند.

در حالي‌که رسانه‌هاي حامي دولت و مخالفان نظام، سعي دارند عوامل برخورد با مردم را نيروهاي نظامي و انتظامي جلوه دهند، بررسي‌هاي خبرنگار «آينده» نشان مي‌دهد بسياري از نيروهاي لباس شخصي که در ناآرامي‌هاي پس از انتخابات به ضرب و جرح مردم پرداخته‌اند، توسط 5 تن از مداحان معروف تهران سازماندهي شده‌اند.

به گزارش خبرنگار «آينده»، اين افراد که جزو افراد جاهل و مريدان اين 5 مداح معروف هستند، با درخواست برخي چهره‌هاي سياسي از اين مداحان سازمان‌دهي شده و با ابزارهايي نظير زنجير، ميله آهن، چاقو و پنجه بکس اقدام به ضرب و جرح مردم در خيابان‌هاي تهران مي‌کردند.

گفته مي‌شود ح-س يکي از اين 5 مداح که سابقه درگيري‌هاي فيزيکي در دهه گذشته را نيز دارد، خود شخصاً در برخورد با مردم حضوري فعال داشته است.

يکي از مداحان هم که رابطه فاميلي با يکي از مقامات دارد، در صحنه درگيريها ديده شده است.

گفتني است انتشار اخبار و گزارش‌هاي مکرر از ضرب و جرح بي‌رحمانه و بدون مجوز مردم از 23 خرداد تا اوايل مرداد موجب شده است انگشت اتهام به سوي مأموران نيروي انتظامي و سپاه پاسداران نشانه رود؛ اما فرماندهان انتظامي و نظامي در پيگيري‌هاي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و بازرسان مقامات عالي رتبه اظهار کرده‌اند: اکثر برخوردهاي فيزيکي و بي‌دليل با مردم توسط افراد غير مأمور که توسط برخي چهره‌هاي سياسي که مسئوليت اجرايي نيز دارند و از طريق 5 مداح معروف سازمان‌دهي شده‌اند، انجام شده است.

با درود به شما

ببين...كد داغ كن كلوب رو كه گذاشتي كنار بالاترين و فرند فيد

رو از كجا گرفتي...؟

من تو كلوب پيداش نمي كنم

پاسخ

سلام ... داش رضا .. چطوري ؟؟؟ .. پيدات نيست .... ببين ... ميري تو مديريت اکانتت ... اون بالا آبي نوشته 100 درجه .... علامت درجه است .... بالاشم نوشته جديد .... ميري تو اون ... سمت راستت آر اس اس و اين چيزاس که اخرش نوشته 100 درجه در وبلاگ شما .... ميري تو اون ... کدشو ميگيري ميذاري تو قالب وبلاگت .... اينجوري ميشه که برا من هست ..... اگه متوجه نشدي بگو باز تر بگم ... ياعلي
+ آنتي بسيجي 

سلام خدمت گردان عاشورا نمي خواستم ديگه اينجور وبلاگ ها كه خيلي سريع در بحث كم ميارن كامنتي بذارم ولي چون شما در كامنتا يك مطلب گذاشته بوديد گفتن يك سري مطالبو ضروري ديدم . اول بگم كه من شما رو به عنوان بسيجي واقعي ميدونم نه كسي كه فكر مي كنه به اسم اسلام و خدا و ولايت با تخريب شخصيت يك كانديداي مخالف دولت و اطرافيانش و تمسخر مردمي كه به دنبال حقشون هستند و حمله به جان و ناموس مردم به اسم دفاع از مردم در قبال آشوبگران و وارونه جلوه دادن حقيقت و بزرگ كردن كارهاي كوچك مثل پيدا كردن چند سنگ در يك پارك كه به نظرش كشف يك توطئه از دشمنه و بسياري خزعبلاتي كه در اين وبلاگ از سر شكم گفته شده و بدون هيچ پشتوانه منطقي . البته نقد مطالب اين وبلاگ كار خيلي راحتيه چون از يك مغز كوچك نشات گرفته . تكليف افرادي كه خودشون رو در عين بي منطقي منطقي ميدونن و در عين ناداني دانا مشخص است يك حكومت زودگذر و يك پايان تلخ . كودتا هيچ وقت پابرجا نبوده تو هيچ كشوري . كاري با مسائل واضحي مثل تقلب كه گندش با اين گاف هاي اخير احمدي نژاد و كارهاي نمايشي و عوام فريبانه مثل اعتراف گيري هاي اخير كه حتي برخي از مراجع تقليد هم اونها رو فاقد ارزش دونستند بيشتر در اومده و كشتن مردم معترض توسط همين بسيج حافظ جون مردم به اسم منافق و اغتشاشگر و دادن آمار خنده دار 20 نفر كشته و و و و و ندارم چرا كه دست اين دولت كودتا زياي رو شده .

در مورد اين مسائل زيادي بحث كردم و در پايان به خاطر نداشتن جواب از طرف مقابل با تمسخر مواجه شدم البته توقع غير از اين هم نميره . چون حرف حساب جواب نداره و پس بهترين كار زدن به صحراي كربلا و تمسخر من و طرفداران موسوي است . به هر حال همونطور كه گفتم روي صحبت من با شماست و فقط چون در اين وبلاگ بحث پيش اومده جوابتون رو ميدم و گرنه اينجور وبلاگ ها مكان مناسبي براي حرفهاي جدي نيست .

سوال من از شما اينه كه بسيج چرا تاسيس شد ؟

آيا بسيجي كه امام ميخواست يك ارگان حافظ منافع ملت و جان و ناموس مردم نبود . الان چي ؟ بسيج شده حافظ مردمه يا بلاي جون مردم و قاتل مردم و متجاوز به حقوق مردم .لطفا نگو كه اين بسيج بسيج امامه . شما من رو قانع كنيد كه بسيجي ها همه مثل شما هستند و گرنه تر و خشك با هم مي سوزند .

در مورد اينكه احمدي نژاد ديگه رئيس جمهوره پس پشت سرش ديگه حرف نزنيم و حمايتش كنيم بايد بگم اين تيم ملي نيست كه موقعي كه ميخواد يه بازي حساس كنه همه رسانه ها و روزنامه ها دم از حمايتش بزنن و بعد از بازي هم ازش انتقاد كنند . اين سرنوشت 20 ميليون رايه كسيه كه با شعار تغيير اومد و همه هم به همين شعار راي دادند و گرنه احمدي نژاد كه جز تمسخر هاشمي و ناطق و اصلاح طلبان برنامه جديد ديگري نداشت و به قول رحيم مشايي كه احمدي نژاد خودشو مريدش ميدونه 20 ميليون راي احمدي نژاد منتقدان نظامند و فقط چهار ميليون طرفدارانش . به هر حال اميدوارم بعد از اين چهار سال و با آمدن افراد لايقي به عنوان رئيس جمهورين آينده بسيج بازسازي بشه و مانند زمان جنگ به يك ارگان سالم و حافظ منافع كشور تبديل بشه .

اين كامنتو فقط به خاطر شما و خطاب به شما آقاي گردان عاشورا گذاشتم و گرنه مرا به خير صاحب اين مكان اميد نيست شر مرسان . ميدونم كه يك جواب خنده دار ديگه از طرف مهديار زيرش نوشته ميشه . شما فقط متن كامنتو بخون با زيرش كاري نداشته باش .

ارتباط آنلاين با رئيس جمهور از طريق چت به زودي در نشاني زير:
tapaleh-nejad@doroogh.com
پاسخ

سلام ... يک کم شکر بخور شيرين تر شي نمکت زياد شه ....ياعلي
+ آبجي 
بهنام خان آقاي مهديار رفته يه روستايي ،تو جواب يكي از كامنتام گفته بود ميخواد بره
+ علي 

سلام

تريپ روشن فكريت منو كشته

اولا وب لاگ اميركبير يا هر سايت و وب لاگ و رسانه اي كه عقايد و افكار رو سانسور ميكنه مطمئن باشيد يه جاي كارش اشكال داره و اون هم مثل صدا و سيماي جمهوري اسلاميه.

بعضي از افراد آب نميبينن وگرنه شناگرهاي خوبي هستن. متاسفانه در اين سي سال در درون هركدوم از ما يه خميني كوچولو نشسته كه منتظر يه فرصته كه خدئه كنه، بگه آقا زنده باد آزادي و بپره وسط 6000 نفر رو در ظرف 3 ماه در زندان اعدام كنه.

دوما متاسفانه اينقدر فاصلمون زياده كه بعيد ميدونم تبادل نظر و بحث و اين حرفا به نتيجه برسه. شما به يه چيزايي اعتقاد داري كه من اونا رو آفت مي دونم. شما راه نجات رو در اسلام ميبيني من اسلام رو مايه بدبختي كشورم ميبينم. شما به يه آدم كه از نظر من منگله و دچار توهمه ميگي تيزهوش، و احتمالا اون كساني كه من دوست دارم شما منگل ميدوني.

اينه كه بذار يه جور ديگه و يه چيز ديگه بگم برات

فرض كنيم كه دينها از طرف خدا اومدن ( و فرض كنيم كه خدايي وجود داره، نه فقط آفريننده بلكه اداره كننده) براي اينكه راه رو بشر نشون بدن و انسان رو كمك كنن كه خوب زندگي كنه و به كمال برسه

دين راهنماي اين راهه، تو كتاباي ديني نوشته بودن يه جورايي دين نقشه راهه اما خود راه نيست، هدف هم نيست. خود دين نه هدفه و نه حتي راه بلكه فقط نقشه راه است اما متاسفانه بعضي از افراد اين روزها دين پرست شدن، خود دين رو مي پرستن و وسط اين راه زدن بقل به نقشه سجده مي كنن. دوست عزيز ( البته اين يه عبارته وگرنه احتمالا شما اصلا دوست نداري دوست من باشي و منم همينطور) دوست عزيز من نميدونم نظر شما مثلا درباره طالبان چيه اما چيزي كه من ميبينم اينه كه اين روزا مرز شما و طالبان خيلي كم رنگ شده.

اينكه ميگي من منبع دارم درست ميگي اما اينكه ميگي بي بي سي زدي تو خاكي من نه تنها اخبار بي بي سي، وي او اي، سي ان ان، الجزيره صدا و سيماي ايران و ... رو ميبينم بلكه از نزديك در تمام تجمعاتي كه تا الان بوده حضور داشتم و منبعم موثقه.

من اگر به موسوي راي دادم دليلش اين بود كه بزنم تو دهن احمدي نژاد و براي همه ما از قبل از انتخابات روشن بود كه باز هم تقلب ميشه اما انتظار چنين تقلب مسخره اي رو واقعا نداشتيم

از آمارها تا بررسي اعداد اعلام شده وزارت كشور تا صندوقهاي راي پلوم شده كه گوشه و كنار پيدا ميشن و تظاهرات ميليوني مردم همه و همه شواهدي هستن كه آدم عاقل كاملا متوجه ميشه چه معنايي دارن

اينكه رئيس جمهوري با هليكوپتر فاصله 500 متري تا مجلس رو بره و پشت درهاي بسته قسم بخوره و نصف عمده نظام خودشون هم حضور نداشته باشن هم مهر تاييد ديگه اي بر عدم قبول مردمه.

دوست عزيز من نه ديروز از آمريكا اومدم نه جاسوس اسراييلم من همكلاسي بقل دستيت توي مدرسم، من همون كسيم كه توي صف نونوايي بربري برات نوبت ميگيرم، من شايد اونيم كه سالهاست از بقل هم رد ميشيم و از هم ساعت مي پرسيم و توي تاكسي غرغر مي كنيم و اينكه عقايدم با تو فرق داشته باشه و بخوام با گل سرخ و پارچه سبز نظام حكومتي كشورم رو عوض كنم نه باعث ميشه جاسوس باشم نه هيچ كدوم از برچسبهاي ساخته اين نظام فاشيستي بهم مي چسبه.

حتما فكر ميكني از اون خونواده هاي به قول شما طاغوتي بالا شهريم كه سوار بي ام و ميشن و ايتس ايتس ميكنن، نه داداش اونا اصلا تو اين باغا نيستن، تقيم به توقي بخوره يا جنوب اسپانيان يا كانادا پيش خاله و عموشون. من پدرم 35 سال توي سپاه بوده و با درجه سرتيپي بازنشسته شده خودمم مستاجرم ماشينم ندارم، اگرچه مهندسي الكترونيك خوندم اما فوق فلسفه دارم يه آدم خيلي معموليم مثل خودت نه شاخ دارم نه دم فقط يه فرق با هم داريم اونم اينه كه شما دوست داري يكي ديگه برات تصميم بگيره و قيم و ولي شما باشه اما من فكر مي كنم نيازي به قيم ندارم نيازي به ولي امر ندارم

اون آقايي هم كه ادعا ميكنه ولي امر مسلمين جهانه به نظر من يه كمي شوت ميزنه، خوب طبيعيم هست قدرت فاسد ميكنه انسان رو و قدرت مطلق مطلقا فاسد كنندس. يه سري بدبخت پاچه خوارم دور ايشون رو گرفتن و هر روز براش توطئه هاي جديد كشف مي كنن و خنثي ميكنن كه نظرات ايشون تامين بشه از اون طرف هم 2،3 تا كشور كمونيستي دور و ور آقايون رو گرفتن و براي مقابله با قدرتهاي نظامهاي سرمايه داري و رسيدن به اهداف خودشون در چهره آقا نور مسيح رو ميبينن و به اين وسيله هم از كشور ما به عنوان يه سپر استفاده ميكنن ( در ادامه جنگ سرد) و هم اسلحه هاي دوره گذشتشون رو به حلقوم ما فرو ميكنن.

شما مي دونيد كه چندتا از كشورهاي عربي با فرانسه، آلمان و آمريكا قرارداد ساخت نيروگاه اتمي بستن در سال گذشته؟ مي دوني با يك ميليارد دلار ميشه يك نيروگاه اتمي بوشهر البته با آخرين تكنولژي روز ساخت؟ در صورتي كه تا امروز روسيه 20 ميليارد دلار از ما گرفته و هنوز اندر خم يك كوچه ايم.

چرا من بايد تاوان ماجراجويي هاي اين آقايون رو بدم؟ چرا تا اين حد امروز ما تو بقل روسيه و چين هستيم و رئيس جمهور ما روي زانو چاوز ملق مي زنه؟

شما مي دونيد هوگو چاوز كيه؟ مي دونيد ونزوئلا و بوليوي و نيكاراگوئه چه حكومتهايي دارن و مردمش در چه وضعي به سر مي برن؟

بي فايدس دوست من واقعا بي فايدس

شما اعتقاد داري يه اعتقاد محكم و افرادي خودشون رو سمبل اين اعتقاد به شما معرفي كردن و شما هم قبول كرديد كه اينها اميرالمومنين هستن و اون آقا رو قيم و ولي خودتون مي دونيد بي خبر از اينكه تنها كساني كه خودشون خودشون رو اميرالمومنين معرفي كردن يزيد و معاويه و حجاج ابن يوسف و ... بودن وگرنه داستانهايي كه من از علي و حسين و ... شنيدم كلا يه قضيه ديگس

چه فايده از اين بحث و وبلاگ و اين حرفها وقتي كه شما موظفي به خاطر اعتقادت چشم بسته در نهايت حرف ولي و قيم خودت رو بپذيري و حرفش رو ختم بحث بدوني؟ به نظرت بهتر نيست من برم با خود اون طرف صحبت كنم؟ اينطوري وقتي اون تصميم بگيره شما هم ميگين چشم و وقتمون كمتر تلف ميشه. اصلا بيا شما پيشنهاد بده همه وب لاگها و وب سايتهاي هم فكر شما ادغام بشن در همون خامنه اي

دات آي آر. بهتر نيست؟ ما هم وقتي بخوايم نظر شما رو بدونيم ميريم همون سايت رو مي خونيم. نكنه شما نظرتون با ولايت مطلقه فقيه فرق داره؟ ميدونيد كه ولي فقيه اگر حكم بده همسرتون بر شما حرام ميشه پس زياد شيطوني نكنيد.

البته اينها شوخي بود دوست من. من مطمئن هستم كه شما هم مثل ما نه شاخ داري و نه دم و آدميد و تمام ارزش انسان هم به مختار بودنشه اما به هرحال عقايد و نظرات كه وحي نميشه به آدم، از راه حواس انسان اطلاعات جمع ميكنه و عقايدش بر اساس اطلاعاتش شكل ميگيره. 30 سال تلويزيون مسموم جمهوري اسلامي در كنار آموزش و پرورش فاشيستيشون كافيه، اما ما ميتونيم سرمون رو از اين لاك بيرون بياريم ببينيم واقعا چرا بايد هرچه فرياد داريم بر سر آمريكا بزنيم ببينيم واقعا زندگي كردن تو آمريك بد ميگذره؟

ببينيم ما اگه از صبح تا شب چوب تو سوراخ اونا نكنيم اونا چي كار دارن با ما ببينيم دليل اصلي اين منازعات چيه؟ اسراييل چه جور كشوريه؟ تا حالا با يه اسراييلي حرف زدي؟ دوست شدي؟ ميدوني توي زندان 4تا نره غول يه دختر 23 ساله رو محاصره كنن چه حالي بهش دست ميده؟ مي دوني تجاوز به يه پسر چطور زندگيشو نابود ميكنه؟

باور كن اون هم نه شاخ داره نه دم

دوست عزيز احتمال زيال الان شروع كردي به جواب نوشتن و مي خواي حسابي بگي من چقدر اشتباه مي كنم و از اين حرفا اما قبلش فقط اينم بگم كه توي تظاهرات با اون چماق سنگين تو سر من نكوب به خدا درد داره كبودي كمر و كتفم تازه داره خوب ميشه تو رو به هرچي قبول داريد اينطور با شدت و غضب باتومتون رو تو سر و صورت ما نزنيد ما همكلاسي شما هستيم ما همون كساني هستيم كه صبحها توي صف نون بربري براي هم نوبت ميگيريم ما نه شاخ داريم و نه دم ...

پاسخ

سلام .... نه فقط دو تا سوال ازت ميپرسم .... اول اينکه تو کدوم تجمع بودي ... ساعتو و روزشم بگو تا برات بگم ...... مکان دقيق تجمع هم بگو .. بگو از کدوم خيابون رفتن کدوم خيابون و آخرش چجوري پراکنده شدن ..... دوم اينکه مدرک بيار برا تقلب تو انتخابات ..... اين مدرکايي که آوردي همش وزارت کشور جواب داده .... البته بعضيش اينقدر مسخرس که سايتاي خودتونم خنديدن بهش و نذاشتن رو سايتشون مثل همين صندوقاي پلمپ شده تو فلان انباره بند عباس .... در مورد بقيه چيزاييم که نوشتي دو تا چيز .. اول ايننه اون قسمتاش که سوالي بود تا باقي کامنتاي قبلي جواب داده شده ... لون قسمتاييش که بي منطق بود نشون دهنده همين روحيه منطق پذيريته ... ياعلي
سلام عليکم
من وحيد صيادي هستم مدير وبلاگ جستجو ونجات
بدليل اينکه بهتر بتوانيد از مطالب من با خبر بشيد بهتر است عضو خبر نامه بشويد.
در ضمن با مطالب جالب و آموزنده اي بروزم.
مخصوصا گزارشي از مسابقات 7 دوره ملي امداد ونجات که در چاف لنگرود برگزار گرديد آپم.
البته در اين مسابقات نائب قهرمان شديم
منتظر حضور سبزتان هستيم.
خوشحال ميشوم اگر سري بزنيد و با نظرات سازنده تان ما را آگاه کنيد.
التماس دعا يا علي
+ ازآبجي به بنده خدا وبقيه 

سلام.....بنده خدا .....من اينقد دنبال حقيقت ماجرام که هرکسي ميگه اطلاعات داره ،دوس دارم حرفاشو بشنوم ......تو اين آشفته بازار هر کي ماجرا رو يه جور ميبينه.....ميخوام بپرسم شما چه طور ميبينيد.....چون خودتون هم امادگي نشون داديد...........بيايد تو وبلاگ من کامنت بذاريد، شما وبقيه دوستاني که مايلن باهم گفتمان داشته باشيم........البته وبلاگم رو تازه باز کردم چيز خاصي نداره فعلا آباد نيس ...ايشالا ميشه.... آدرس: haiatkhalvat.parsiblog.com از همه به خصوص مهديار خان که تو وبش دارم بچه ها رو دعوت ميکنم ممنونم.........يا حق

پاسخ

سلام ... امضاي الکترونيکي تون رو باز کنيد .... زير کامنته ... يه بيضيه روش کليک کنيد .... يوزر پستون رو بزنيد .... هم ديگه کسي نميتونه به اسم شما کامنت بذاره هم اينکه آدرس وبتون مياد زير کاممنتتون ... کسي نظري در مورد کامنت داشته باشه ممياد بهتون ميشه .... ياعلي

چه طوري شما ؟

+ ميرزا 
سلام
اين سايته برام جالب شده ... اولين سايتي هست که ميبينم صاحبش عقايدش اينجوريه ولي کامنتش بازه
آفرين داري
فقط ميخواستم بگم که من با 90 درصد از حرفهاي آبجي موافقم...
ضمنا اين گارد جاويدان خيلي دمدمي مزاجه .... هم بي ادبي هاي قبليش چندش آور بود هم از متحول شدن يهوييش آدم حالش يه جوري ميشه...
يه جوريش ميشه ....قابل اعتماد نيست
يا حق
پاسخ

سلام .... من زياد سايت و وبلاگ اينطوري سراغ دارم ..... در عوض خبر نامه امير کبير... بالاترين ... هر کامنتي با اسم مهديار درج شه سريع پاک ميکنن ... قلم نيوز آخريش بود که کللي براشون فرستادم آخرم پاک کردن ..... کدوم وبلاگ و سايته ما اينطورين ؟؟؟ .... البته بله چون فحش زياد ميدن بعضيا خصوصي ميکنن ... ولي من فحش که ميخورم مطمئن تر ميشم ... چون ميفهمم طرف مقابلم مقابل من فقط فحش ميتونه بده نميتونه منطق بياره ..... ياعلي
+ بنده خدا 

سلام:

1- اون كسيكه به اسم گردان عاشورا كامنت گذاشته....

پسر خوب..تو گردان ما كسي ريش پروفسوري نميزاره.

2- بحثاتون خوبه..ولي از لحاظ اطلاعات...اطلاعات دو طرف خيلي كمه.

3-متاسفانه بعضي ها از دين دارند به نفع خودشون بهره برداري مي كنند كه اينجا ديگه رهبري مورد بحث نيست...

اينجا اسلام مورد بحثه.

4- آخوند هايي كه ميگن اطاعت از رهبري اطاعت از خداست و.....

اينها در پوشش لباسي كه دارند ...ميخواهند سوءاستفاده كنند....

5- آقاي آقا مهديار...براي اينكه دوستت دارم ميگم......خصوصي ميگم به خودت.

6- تك تك شماها كه اينجا اومديد...و نوشتيد...خوبه...ولي در عمل هيچ كدومتون در جريانات كامل نبوديد......

حتي شما آقا مهديار...چرا اينو ميگم؟

چون شما رو ميشناسم.

7-ناجا از رهبري دستور ميگيره نه از كس ديگري.....

8-بسيج از اولشم نيروي ضد مردمي بوده..عشق دستبند و بيسيم و گاز...عقلو چشم و گوششون رو كور كرده....

98 درصد اينهايي كه ميگن بسيجي هستند...هيچ كدومشون آموزش تخصصي نديدند......همشون در برابر نيروهاي... آموزش ديده....

از پا در ميان.

9-ضعيف ترين نيرو در كل جهان.....مال ايرانه...هم واجا...و هم ناجا...

نيروي يگاني كه نتونه محاصره كنه و دو تا باتون بزنه...همون بهتر كه كتك بخوره....

هر كسي بخواد باهاش حضوري صحبت ميكنم...و هر كي كه بخواد....جذب نيروهاي خودمون ميكنمش......نيرو هايي كه هنوز بيرون نيومدند....هر كسي ميخواد..ميتونه اينجا كامنت بزاره و من ....

پاسخ

سلام .... خب مثل اينکه شما ما رو بهتر ميشناسيد از خودمون .... اين تصاويري که تو ذهنمه از هر ديگيري احتمالا به صورت ام پي فور ريختن تو مغزم که بيام اينجا بنويسم ... اين طرز فکرت نشون از تجربه بالات تو اين مورد رو ميده ..... اينکه ميگي 98 درصد بسيجيا آموزش نديدن .... جالبه بدوني اموزش تکميلي رو تو هر پايگاهي که ميذرن 60 درصد افراد اون پايگاه که فعال دارن ميان .... آموزش جنگ شهري تو اون هست .... واسه منافقين و يانا ... متهمين .... جالبه ميگي بسيجم از اولش ضد مردمي بود .... برو ببين بسيج چجوري نيرو ميگيره .... با دو تا عکس کپي شناسنامه برو عضو بسيج شو ... 20 ميليون عضو داره بسيح ..... اينا مردم نيستن ؟؟؟؟ ..... در مورد ناجا هم جالبه بدوني يه مرام نامه يا شرح وظايف داره تو خودش .... قانون براش تعيين کرده .... نيرويي نيست که با فرمان بياد بيرون با فرمان بره تو ..... طبق قانون مياد بيرون طبق قانون ميره تو .... نيرو هاي بسيجي غزه و لبنان رو يادته ... چجوري اسرائلو ضربه فني کردن ؟؟؟ ... اونا آموزش ديده بودن ؟؟؟ .. از مابالاتر بودن ؟؟؟ ..... شما برو مطالعه کن ببين قدرت ايمان در مقابل تير دووم مياره يا نه ..... در مورد يگان ويژه اگه نموتنست محاصره کنه چجوري انيهمه رو بازداشت کرد ؟؟؟ ... چجوري تو انقلاب سه چهار تا اتوبوس بازداشت کرده بود ؟؟؟؟ .... .حضوري نميخواد بحث کني بيا همينجا بحث کن .... جالبه برام کلي ادعا داري ولي با يک کم تفکر همش ميره زير سوال .... ياعلي
 <      1   2   3   4   5    >>    >