• وبلاگ : مهديار دات بسيجي
  • يادداشت : ولي فقيه يا ولايت فقيه ؟؟ (طنز نامه هادي غفاري )
  • نظرات : 9 خصوصي ، 225 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + 0(بي ادب) 
    به محسن(اقاي کوني زاده)
    هر کس ميخواهد جانش را فداي غزه و لبنان فدا کند بسم الله. هر کس ميخواهد پولهاي توي جيبش را بريزد توي حساب مردم خوشگذران لبنان بسم الله. هر کس ميخواهد فرش زير پايش را بفروشد و پولش را بدهد به گردن کلفت‌هاي حماس بسم الله. هرکس ميخواهد تا آخر عمرش عليه صهيونيسم و اسرائيل خودش را جر بدهد بسم الله. اصلا اگر راست ميگوييد بلند شويد برويد غزه يا لبنان بجنگيد تا ما هم از دست شما راحت شويم. بنظر من بهترين و ناب‌ترين و مردمي‌ترين شعار سي ساله اخير مردم ايران همين شعار معروف« نه غزه? نه لبنان? حانم فداي ايران» است. اين شعار بدجوري اعصاب آقايون را خط خطي کرده. مثل اينکه کک افتاده توي تنبانشان. آرام و قرار ندارند. همه آرمانهاي سي ساله خودشان را امروز سراب مي‌بينند. توصيه من به جوانان عزيز اين مرز و بوم اين است که اتفاقا بخاطر لج اين آقايون متحجرهم که شده در تجمعات خود ? بيشتر از اين شعار استفاده کنيد. آقاي قرائتي! آقاي خزعلي و ديگران! هرشب صدبار از روي اين شعار «نه غزه? نه لبنان? جانم فداي ايران» بنويسيد و بدهيد مبصرتان آنرا خط بزند!
    + 0(بي ادب™) 
    خاک بر سر فکر کردي بچه مايه دار مياد تو خيابون
    ريدم تو اون مادري که تو رو پس انداخته که 3 ميليون ادم که تمام افراد انقلابي گفتن تا حالا اين همه جمعيت بجز از سال 57 تا حالا نديده بودم

    حداقل جوري تقلب ميکرد که با عقل جور در بياد
    همينه ديگه خواست بکنه 24 ميليون ميمون مردمي تر بشه

    + مهيا 
    موضوع اينستکه عده اي که در فرصتهاي چهار دوره سياستهاي روساي پيشين دولت ها، خاتمي و هاشمي رشد کرده و به يک قشر اقليت اشرافي و فرصت طلب و ويژه خوار تبديل شده اند ،همه تلاششان را کردند تا از رسانه صندوق راي که ملاحظه اربابان قدرت را نميکند، و براي اولين بار تصويري بغير از محوريت و نفوذ اين قشر اقليت را در تصميم گيريها نشان داد، جمهوريت نظام را وتو کنند. انها سعي در انکار اين قشر اکثريت غالب و قاطع ملت دارند... اينها قويا و با همه ابزار و امکانات نامشروعشان وارد جنگ با عدالتيکه فرصت رشد را بين همه ملت ايران تقسيم کند شده اند. اينها برابري راي خود با راي يک روستايي يا مستضعف شهرنشين را برنمي تابند چون سالهاست سرمايه ها ي ملي سرريز آخورهاي اينا بوده و 4 سال است که بيت المال به محرومترين نقاط اين کشور هم راه يافته . اينها سالها شعار دموکراسي و ايران براي همه ايرانيان مي دادند...اکنون شعار مرگ بر ديکتاتور که شعار وارونه ايست که از قبل آن ديکتاتورترين پادشاهان تاريخ ايران را سرافراز کردند، سر ميدهند. مضحک نيست؟؟
    + اسژس 
    روز گذشته يک زنداني در زندان رجايي‌شهر کرج با دستور مسئولين زندان توسط تعدادي از زندانيان مورد تجاوز جنسي قرار گرفت. به گزارش واحد زندانيان مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، روز گذشته دوم آبان ماه يک زنداني به نام «عبدالله همتي» با دستور «علي محمدي» معاونت اجرايي زندان رجايي شهر کرج توسط تعدادي زنداني به سرکرده‌گي فردي به نام «عزيزي» وکيل بند، بند 4 - سالن 11 اين زندان مورد تجاوز جنسي قرار گرفت. به گزارش شاهدان عيني در پي بي‌احترامي اين زنداني به معاونت اين زندان، مسئول مربوطه خطاب به وکيل بند اين سالن تلويحاً خواستار قتل اين زنداني يا تجاوز به وي مي‌شود که پس از خروج اين مسئول از بند تني از زندانيان بند به سرکرده‌گي وکيل بند سالن اقدام به ضرب و شتم و سپس تجاوز به اين زنداني مي کنند. پس از اين واقعه تنها واکنش مسئولين انتقال اين زنداني به بند 5 اين زندان گزارش شده است. تجاوز در زندان به خصوص در مورد زندانيان جوان و نوجواناني که از «کانون اصلاح و تربيت» به زندان بزرگ‌سالان انتقل داده مي‌شود، از مسائل و معضلات مطرح در زندان‌هاي ايران است. اين عمل که عملي جنايت‌کارانه تلقي مي‌شود در زندان رجايي‌شهر سابقه داشته و مسئولين اين زندان هيچ اقدامي در صدد رفع اين نوع جنايت‌ها انجام نداده‌اند.
    + اقاي 0 
    6sctdlo5juabmv6x1jo.jpg
    اين همون تريکيه که ترياک ميکشه تا مردم رو اغتشاشگر و عامل غرب فرض کنه
    208ign5oynvwclly7n0.jpg
    اين همون شعبان بي مخ قديم هست
    502n7n78xekc77crod4.jpg
    + اقاي 0 
    e9udcuc62v40xv4ce990.jpg
    + فدائيان رهبر 

    نگار خانم

    ميشه بگين منظورتون از ادعا چيه؟

    + فدائيان رهبر 

    نگارخانم:

    شما چرا فقط به ظاهر جمله توجه ميكني!!

    اگه يه كم فكر کني ميفهمي منظورم اينه که اکثرشون شاغل هستن.فكركن من بيكارم.ولي بقيه حتما واسه خودشون دليلي دارن كه ميان اينجا يا هرجا.

    چرا مي چرخن ولي چون واسه وقتشون ارزش قائلن نميان وقتشونو صرف جروبحث با کساني که در اخر فقط فحش ميدنو ميرن بکنن.

    بگو احمدي نژاد کي و کجا حرف زشت زده؟

    بي بي سي هرچي رو راست بگه درباره ايران اينكارو نميكنه. تو جريان اغتشاشات فقط كتك خوردن اغتشاشگرارو نشون ميداد ولي نميگفت اونا با بيت المال چه كردن.وچرا دارن كتك ميخورن.

    + سمين 
    وايييييييييييييييييييييييييييييييي من بميرم واسه طرفداران دولت که تو اين 4 ماه از 6 تا کانال صدا سيما هيچ حمايتي نديدند
    وايييييييييييييييييييييييييييييييي
    ysmcn3m0pv87xflfe0mv.jpg
    dzw8c2r6ii2utvx3d7qi.jpg
    p80wvybx63frmsxlmvr.jpg
    + نگار 

    فدايي:

    باشه ماخودمونو كشتيم ، ولي اين شماها بودين كه ادعاي 24ميليوني !!! داشتين.

    دقت داشتي كه الان به خودت و مهديار و بقيه رفقات هم گفتي بيكار؟

    يعني از اين 24 ميليون!!! ده درصدشون هم تو اينترنت نميچرخن؟

    پس يا خيلي از دنيا عقب تشريف دارن يا خيلي بيسوادن.

    در مورد توهين احمدي هم همون پايين چنتاشو برات شمردم بقيه اش هم اگه گوشهاتون رو خوب باز كنيد ميشنويد (انشاءالله)

    جناب محسن

    خيلي جالبه كه شما ها انقدر از بي بي سي بدتون مياد (چون از حقيقت ميترسين) بعد اخبار شبكه يك:

    دكور ، كپي برداري از بي بي سي ( با تناليته رنگ آبي به جاي قرمز)

    ارتباط تلويزيوني با خبرنگاران : كپي برداري از صداي آمريكا

    تفسير خبر : تلفيقي از بي بي سي و صداي آمريكا

    يكم ابتكار بد نيست البته، حداقل نشون ميده مغز آدم از وكيوم در اومده .

    جالب تر از اون :

    خود شماها تمام اخبار رو از بي بي سي ميگيرين پخش ميكنين، بعد ميگين اونا اخبار رو تحريف ميكنن!

    صبح خود بي بي سي ميگه تو افغانستان ملت شعار مرگ بر آمريكا ميدادن، بعد از ظهر شماها همون رو ميان با آب و تاب واسه ملت پخش ميكنيد! بعد هم ميگين بي بي سي حقايق رو نشون نميده!

    تا حالا تلويزيون ميلي شما شعار مرگ بر ديكتاتور اين ملتو پخش كرده؟

    آره واقعا، صداي و سيماي جمهوري اسلامي نمادي از حقيقت !!!

    (اين جك سال بود البته)

    در ضمن به مسيحي ها و يهوديا لبيك گفتن شرف داره تا پاچه خواري و دستبوسي كمنيست ها.

    + محسن 


    + محسن 

    ((هموطن وطن تنهاست))

    آن هنگام که من و تو ما نشويم ، آن هنگام که پير کفتار استعمار و روباه پير با BBC اش همچنان رمز عمليات سقوط دولت دکتر مصدق را بخواند و دسيسه هاي آنها قائم مقامها و اميرکبيرها را به مسلخ برد.

    آن هنگام که چنان فضا توسط اين مدعيان رسانه آزاد طراحي و مديريت شود که مشارکت 85 درصدي ملت و حضور بي سابقه ايرانيان خارج کشور براي بالندگي و پيشرفت ايران هزينه نشود، آن زمان که توانائيها و ظرفيتهاي ما ايرانيان در تقابل با همديگر و در راستاي منافع عجانب قرار گيرد.

    بيائيد با هم انديشه کنيم تقابل ما با همديگر و با منتخب مردم که نماينده کشور است به سود تاريخ و تمدن ايران زمين است بيائيد تعمق و تعمل کنيم، همراهي با هدايت<> BBC ، VOA و IPAC آيا همسو با منافع ملي ما ايرانيان است ؟!

    آري هموطن وطن همچنان تنهاست تا آن هنگام که من و تو ما نشويم.

    پس بيائيم و در شرايط حساس کنوني که ايران براي دفاع از تماميت سرزميني و پيشرفت هاي تکنولوژيک بويژه در زمينه هسته اي نيازمند حمايت است به استقبال همراهي ، همگرائي و همدلي براي سازندگي کشور برويم .

    جمعي از فارغ التحصيلان و متخصصين ايراني مقيم امريکا

    newsnama@gmail.com

    + فدائيان رهبر 

    نگار خانم

    شماها كه بيشتر خودتونو كشتين. واسه روز قدس كه كلي تبليغ كردين واسه 13 ابان هم كه دارين خودتونو مي كشين مدام ميگين يادتون نره بياين.

    واسه اينكه اين 24 مليون بيكار كه نيستن كه همش تو اينترنت باشن.

    در مورد اون كلام پيامبر هم بايد خدمتتون عرض كنم كه طرف مقابل من مسلمان بود.

    ببخشيد ميشه بگين احمدي نژاد كي حرف زشت زد؟

    اين شماها هستين كه عقيده كسي رو قبول نميكنين و توهين هم ميكنين.ولي من به عقايد شماها توهين نكردم.

    + حسين 
    در خانه اگر کس است، يک حرف بس است.
    براي کساني که از روي جهل و يا خداي نکرده عناد و مزدوري از رژيم ظلم حمايت مي کنند مي نويسم:
    عزيزان در اين دنيا تشخيص حق از باطل براي اهل تقوي آسان است ولي براي غاطبه مردم بايد دليل آورد تا حق را بشناسند. در همين دنيا به معاويه و يزيد، اميرالمومنين و خالوالمسلمين گفته اند. در همين دنيا هنگام شهادت علي(ع) در محراب مردم در شام مي پرسيدند که مگر علي(ع) نماز مي خواند؟ يا در عرصه کربلا، حسين(ع) را دشمن حکومت اسلامي و ضد خليفه المسلمين(=ضد ولايت فقيه) خواندند. پس دقت کنيد چه کسي حق است و چه کسي باطل؟
    متاسفانه صداي مظلومين به سختي به گوش مي رسد و اين در حالي است که صداي اهل ظلم و حاکمين جبار در گوش همه طنين افکن است و به راحتي مي توانند همه را به حمايت از خود قانع کنند مگر اين که بصيرت داشته باشيم.
    به راستي چرا منتظري، پس از فوت امام(که او را به دوري از سياست دعوت کرده بود) بارها مورد هتک حرمت قرار گرفت؟ حال آن که در زمان زندگي امام اين اتفاق نمي افتاد و شان وي همواره حفظ مي شد. اين نظريه پرداز ولايت فقيه، هر بار در مورد ولايت فقيه صحبت کرد، يک عده جوانان پرشور حامي ولايت(=لباس شخصي) خانه اش را به ويرانه تبديل کردند و نيروهاي امنيتي هم هيچ دخالتي نکردند. چرا 20 سال کيوسک سپاه در درب منزل او گذاشته شده و تنها خانواده وي اجازه ملاقات دارند؟ آيا اين شما را به ياد برخورد خلفاي عباسي با امام حسن عسگري(ع) نمي اندازد؟
    چرا آيت الله بروجردي تنها به خاطر يک اعتراض به نحوه اداره کشور، به آن طرز فجيع(مقاومت مردمي و حمله به منازل مردم توسط پليس) دستگير شد؟ از آن بدتر چرا در تلويزيون، وي را در کنار يک عده مدعي ارتباط با امام زمان(ع) در کنار هم نشان دادند در حالي که ايشان هرگز نظير چنين ادعايي را هم نکرده بود؟ آيا اين ظلم آشکار، تنها براي تخريب ايشان در نظر جامعه مذهبي ايران نبود؟
    چگونه است که مدعيان دين مردم را به گوش فرا ندادن به رسانه اي غير از صدا و سيما مثلا BBC فارسي و غيره فرا مي خوانند؟ مگر خداوند نفرموده است"الذين يستمعون القول فيتبعون احسنه=کساني که گفته ها را گوش مي دهند و بهترين آن را پيروي مي کنند". آيا پنبه در گوش کردن کار کفار نبود؟؟؟ کافران مکه بودند که به مسافرين مي گفتند پنبه در گوش کنيد تا از گوش دادن سخنان محمد(ص) گمراه نشويد.
    به راستي اگر حرفي براي گفتن دارند، چرا رسانه هاي ديگر را فيلتر مي کنند؟ چرا پس از اين همه اتهام به موسوي و کروبي در رسانه ملي(=رسانه خامنه اي)، حتي 5 دقيقه اجازه دفاع به آن ها داده نمي شود؟
    چرا رهبري، دانشجويان و مردم را به شرکت در سياست دعوت مي کنند ولي زماني که چماق به دستان پيرو خط رهبر به دانشگاه مي ريزند و جوانان مردم را ظالمانه مورد ظلم و جنايت قرار مي دهند، کسي با آن ها برخورد نمي کند؟ آيا آن هايي که اين فتنه عظيم انقلاب مخملي را کشف کرده اند، نمي توانند چند لباس شخصي را که در هر جايي يک گندي مي زنند را شناسايي کنند؟؟؟
    در مورد هواداران اين جنبش صحبت بسيار شده است. اولا خداوند رحمان است يعني هيچ يک از بندگان خود را از دايره رحمت خارج نکرده است و به همين دليل پيامبرش را "رحمه للعالمين" فرستاده است يعني رحمت براي همه جهانيان. مسلمان و کافر هم ندارد. ثانيا مگر به بسياري از پيامبران و مثلا عيسي(ع) نمي گفتند که تو با اراذل نشست و برخواست مي کني يا پيروان تو از اراذلند؟ عينا همين سخنان را قوم يهود به عيسي مي گفتند. عيسي که رحمه للعالمين بود. ولي چرا طرفداران عيسي(ع) از اراذل بودند؟ آيا دليل آن رياکاري و فساد علماي يهود نبود که مردم را نسبت به علما و دين بدبين کرده بودند؟
    در جامعه امروز ايران نيز شرايط بسيار مشابه است. ضمنا بياييد چشمان خود را نبنديم. تنها حاميان موسوي و جنبش سبز "نعوذ بالله" اراذل نيستند. آيا اين همه روحاني، اقشار مذهبي، جانبازان و خانواده هاي شهدا را نمي بينيد که چگونه در حمايت خود از اين جريان راسخند. به راستي همينانند که هم اکنون در زندان به سر مي برند. ديگران از روي فطرت حمايت مي کنند ولي هزينه نمي کنند. زيرا ايمان کافي براي جهاد در راه خدا را ندارند.
    رمضان زاده، ميردامادي، عطريانفر، نبوي، قوچاني و بسيار جوانان گمنامي که چندي از آنان را از نزديک مي شناختم، مشهور به دين داري اند و مشهور به تقوي و جهاد. در راس آنان هم که ميرحسين است، آن سيد ساده زيستي که آيت الله العظمي صانعي(د) در وصفش گفت"در نظام ما از نظر تدين بي نظير است". مگر نمي بينيد که خانواده همت به فرياد آمده اند؟ مگر نمي بينيد که خانواده باکري خون گريه مي کنند؟ خانواده خميني برايت مي جويند؟ به راستي اگر شهدا زنده بودند، امروز در خيابان به مصاف مردم بي سلاح مي رفتند يا به مصاف ظلم ظالمان؟ آن ها در ميدان جنگ رو در رو با کفار کشور گشايي مي جنگيدند که تا بن دندان مسلح بودند. آن ها آن روز جان خود را بر کف گرفته بودند ولي بسيجيان امروز قدرت خود را به زنان محجبه نشان مي دهند!
    در آخر بايد اضافه کنم که بايکوت کردن تمام مراجع و روحانيون و خانواده شهدا، تنها باعث مي شود که مردم تنها چهره دين را خامنه اي و احمدي نژاد ببينند و هر روز از آن بيشتر متنفر شوند. چرا خود را به دين بسته ايد تا اگر غرق شديد دين را نيز با خود غرق کنيد؟ ان شا الله که خداوند همان طور که از خانه اش در برابر سپاه ابرهه دفاع کرد، از دين خود و مومنين در برابر شما دفاع مي کند.
    و سيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون
    والسلام علينا و علي عباد الله الصالحين
    + نگار 

    ميبينم كه همچنان ملت رو ميذاري سر كار و خودت ميري!

    تو اين مدت كه نيومدم خوب طرفداراتونو جمع كرديا.راستي برو تو اين زنجيره اينترنتي حاميان دولت عضو شو (اگه نيستي) بيچاره ها دارن خودشونو ميكشن كه برسن به زنجيره سبز هنوز يه 100 تايي كم دارن. سعي خودتون رو بكنيد بالاخره شما 24 ميليون نفريد!!!

    فقط واسم سوال شده اين 24 ميليون نفر چرا واسه جمع كردن 4 تا امضا انقدر خودشونو به در و ديوار ميكوبن؟يكم عجيب نيست واقعا؟

    كم مونده بيان دم در خونه ملت التماس كنن جون مادرتون بياين عليه موسوي شكايت كنيد!

    راستي خانم يا آقاي فدائي :

    خداوند بهشت را حرام فرموده برهرشخص فحاش اذيت كننده اي كه از انچه ميگويدوانچه براي اوگفته ميشود پرهيزي ندارد.

    فكر نميكنم توي اين 30 سال كسي بيشتر از رئيس جمهور شما فحاشي كرده باشه القاب زيبايي! مثل بزغاله،كثافت،همجنس...و ...به جز ايشون از دهن هيچكدوم از رئيس جمهورهاي پيشين شنيده نشده بود.

    در ضمن شما همه چيز رو از ديد خودتون كه ظاهرا مسلمون هستين بررسي (قضاوت) ميكنيد.قرار نيست همه مردم دنيا دين شما رو داشته باشن يا عقايدتون رو قبول كنن چون شما فكر ميكنيد كه درسته! مسيحي ها ، يهوديان ، زرتشتي ها ، هركدوم دين خودشون رو بهترين ميدونن، توي ايران هم كم نيستن پس خيلي خودخواهي كه شما همه چيز را با دين ميسنجيد.

     <      1   2   3   4   5    >>    >