• وبلاگ : مهديار دات بسيجي
  • يادداشت : ولي فقيه يا ولايت فقيه ؟؟ (طنز نامه هادي غفاري )
  • نظرات : 9 خصوصي ، 225 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <    <<    6   7   8   9   10    >>    >
     
    + مريم 
    (ولي متاسفانه امروزه بعضي از خانماي چادري هم ............

    وبعضي ها هم مثل خاتمي .........)

    بله الآن بعضي از خانوم هاي چادري هم از صراط مستقيم (يعني احيانا همون صراط شما) منحرف شده اند و خاتمي هم كه منحرف شده بود و خارجي ها هم كه بي بند و بار و فاسدند اگر مثل شما لباس نپوشند و ايراني هايي هم كه مهاجرت كرده اند آبروي ايران رو برده اند و اصولا همه با هر عقيده اي وقتي مثل شما فكر نمي كنن منحرفند و شما پاك و مطهر و خوب و عفيفه اي و خدا هم الآن يه پنت هاوس رو 6 دنگ به نامت كرده اون دنيا.

    + مريم 

    خانوم فدايي شما ميشه بفرماييد آمار فقر در ايران رو (نه از سايت فارس و دجال (!!) نيوز ها ... منظورم سايت هاي درست حسابيه) تا بتونيم يك مقايسه ي درست داشته باشيم. ضمنا شما مي خواي باور بكن مي خواي نكن اما من اينجا هرگز اون گداهايي كه در تهران ديدم كه سر هر چهارراهي ميان و گدايي مي كنن اينجا نديدم. حتي 1 دونه. بعدش هم شما مي دونيد هر جايي اون مقدار در آمدي رو كه به عنوان مرز خط فقر در نظر مي گيرن با جاي ديگه متفاوته. شما در اينجا اگر كرديت يا همون اعتبار بانكيت خوب باشه وام هاي كلان ميگيري (براي يك خونه خريدن اگر خوش حساب بوده باشي ميتوني چند صد ميليون بر حسب در آمدت وام بگيري) و ماه به ماه قسط ميدي در نتيجه اينجا كارتون خواب هم خيلي كمه و من اصلا نديدم. در مورد اون آمار سو استفاده ي جنسي كه فرموديد!!! شما اگر اطلاع داشته باشيد هم كدوم از ايالات آمريكا خودش به اندازه ي يك كشوره. شما داريد در مورد بزرگترين كشور جهان صحبت مي كنيد مسلمه كه اينجا هم جناياتي رخ ميده همونطور كه در تهران هم در روزنامه هاي حوادث مي نوشتند كه دختري را ربوده اند و بهش تجاوز كردند! همه جاي دنيا اين اتفاقات هست شما قرار بود در مورد اينكه خارجي ها (!!!) دارن مسلمون ميشن آمار بديد. اولا خارجي ها يعني كجايي ها؟! دوما من آمار مي خوام وگرنه منم بلدم همينطوري برگردم يه چيزي بگم.

    گفتيد:

    (شما که گفتين (خوشبختانه با بحثهايي همچون كاباره و ترشح و افكار كثيف جنسي بيگانه ام)

    پس چطوريه که ميگين توي امريکا از اين خبرا نيست.شما که به اين چيزا فکرنميکنين؟!!!!)

    مورد مسائل جنسي خانوم محترم آدم لازم نيست فكر كنه! بلكه لازمه چشمهاش يك كم باز باشه. شمايي كه اينجا رو نديدي نمي توني در مورد اينجا و مردمش صحبت بكني. هر وقت اومدي و نحوه ي زندگي در اينجا رو ديدي اون موقع حرف بزن. يك بار ديگه هم گفتم مردم در امريكا اينقدر ساعات كاريشون زياده (برعكس ايران) كه فرصت رسيدن به اون كارهايي رو كه از بچگي در مخ شما در مورد اينجا فرو كردن رو ندارند.

    + فدائيان رهبر 

    مريم جان

    اينكه گفته بودي اينجا خيلي راحت ميشه خونه و ماشين خريد پس چرا.......

    فقر در آمريکا بيش از حد تصور است

    اکونيوز:نتايج يک بررسي جديد نشان مي دهد که دستکم 50 ميليون آمريکايي در حال حاضر زير خط فقر زندگي ميکنند. به گزارش روز چهار شنبه خبرگزاري اقتصادي ايران(econews.irبه نقل از آسوشيتدپرس، فقر در جامعه آمريکا بسيار بيشتر از آن چيزي است که تا کنون تصور مي شد، به طوري که بررسيهاي جديد از وجود 47.4 ميليون شهروند فقير در اين کشور حکايت دارد.
    با اين حال بررسيهاي جديد که طبق استانداردهاي جهاني انجام گرفته نشان مي دهد ميزان فقر در آمريکا طي شش دهه اخير دو برابر شده است، در بخش ديگري از اين گزارش آمده است : بيشترين ميزان فقر در بين شهرونداني با اصالت آمريکاي لاتين و کمترين ميزان آن نيز در بين اروپاييهاي سفيد پوست به ثبت رسيده است.............. ادامه دارد.اين گزيده اي از خبربود.

    http://rssnews.ir/News-17741.html<\/h2>

    + فدائيان رهبر 

    جناب 0 (بسيجي ضايع كن)

    من چي گفتم كه اينو ميگين؟

    من نميگم هركي طرفداره موسويه بده و مخالفه حجابه.

    خاتمي هم لباس روحانيت تنشه ولي...........

    از رو لباس نميشه تعيين شخصيت و عقيده كرد. قبلا ميشدا ولي متاسفانه امروزه بعضي از خانماي چادري هم ............

    وبعضي ها هم مثل خاتمي .........

    درمورد عكساي كامنت قبليت: منم ديدم يكي ريش داشت و با كت و شلوار هم بود ولي داشت يه سپاهي رو ميزد.

    يكي از عكسا هم كه خيلي تابلو فتوشاپيه.

    يه بارگفتم بازم ميگم: اگه قراره هر لباس شخصي بسيجي محسوب بشه پس ما يه 40 ميليون بسيجي داريم. نه؟

    بد نيست يه چندتا عكس هم از كارهاي غير انساني اغتشاشگران و كتك خوردن پليسا و بسيجيا بذاري.

    ادم بايد عدالت رو رعايت بكنه.

    + يسيشسيشسيشسيسيبسيببيليبالدلادئ ت 
    کيرم تو کس ننت حرومزاده
    + 0 (بسيجي ضايع كن) 
    فدائيان رهبر طوري حرف ميزني که انگار موسوي گفته حجاب ها رو برداريد
    بحث رو عوض نکنيد
    شايد شما فکر کنيد کساني که تو تظاهرات اومدن و در اينده هم خواهند امد مخالف صد در صدي حجاب هستند
    چون من هميشه مستند حرف ميزنم چند تا عکس ميزارم چند تا عکس ميزارم تا متوجه بشيد
    ...
    4 ماه اخير:
    brl3y37rcwrj2xs5wvme.jpg
    q66czue59z6wthy1ew.jpg
    bue31d7zwyqyl9hldr72.jpg

    + فدائيان رهبر 

    منظورمن اين نيست كه تو ايران فساد نيستا نه

    شما امريكايي ها رو پاكترين ادما از نظر جنسي دونسين منم واستون نمونه اوردم.

    يه نمونش هم زندان ابو غريب

    + فدائيان رهبر 

    مريم جان<\/h1>

    سوءاستفاده جنسي معلمان زن آمريکايي از دانش آموزان پسر<\/h1>

    به گزارش ايرانيوز در آخرين مورد از اين دست گزارش‌ها؛ ورلدنت ديلي به ذکر ?? نمونه پرداخته که از روابط نامشروع و غيرقانوني ميان معلمان زن و شاگردان عموما کم سن و سال آمريکايي حکايت مي‌کند.آمريکا به واقع امروز با بحران اخلاق در سيستم آموزشي مواجه است.

    متن گزارش ورلدنت ديلي به شرح ذيل است:
    استفني جيامبلوکا، نخستين معلم زن در سال ???? است که به دليل آزار جنسي و سو رفتار با دانش آموز ?? ساله‌اش،‌ با تکيه بر وجود يک نوار ويدئويي، دستگير و به دادگاه احضار شد.
    سخنگوي پليس متايري ايالت لوس‌آنجلس در تماسي با خبرنگاران اعلام کرد: “استفني جيامبلوکا”، معلم ?? ساله مدرسه جي.دي ميسلر در متايري لس‌آنجلس، به دليل آزار و اذيت‌هاي جنسي و سوءرفتارهاي غيراخلاقي که از دانش آموزان ?? ساله خود داشته، دستگير و براي پيگيري‌هاي بيشتر در مورد جزييات اين پرونده به دادگاه خوانده شده است.
    نوار ويديوئي برخوردهاي سوال برانگيز سوءرفتارهاي جنسي “استفني” و شاگرد ?? ساله‌اش يکي از معتبرترين مدارک و شواهدي است که پليس براي دستگيري وي در اختيار دارد.
    “جيامبلوکا”، در کنار “ريان مپس”، پرستار ?? ساله اين نوجوان ?? ساله، فضا و مکان را براي اين رفتار غيراخلاقي آماده کرده بودند.

    آدريانه هاکت”: وي به جرم ارتباط نامشروع با دانش آموز ??ساله خود در آپارتمان اجاره‌اي‌اش در هوستون، متهم شناخته شده‌است. “آدريانه”، اين آپارتمان را با نيت فراهم کردن مکاني براي روابط غيرقانوني خود اجاره کرده بود. اين پسر بچه ?? ساله در اعترافات خود، گواهي داده که به همراه معلمش علاوه بر استعمال دخانيات، استفاده از ماري جوانا و نوشيدن نوشيدني‌هاي الکلي، روابط نامشروع نيز داشته‌است

    “بث ريموند” ?? ساله: او معلم يک مدرسه خصوصي بود که به خاطر برخوردهاي جنسي چندگانه و تجاوز به شاگردانش در جولاي ????، به ?? ماه زندان محکوم شد.

    “کريستين دورا” ?? ساله: وي در مدرسه نورماندي، در سنت لوئيس مشغول به کار بود. او در دسامبر ????، با يکي از دانش آموزان ?? ساله‌اش درخانه شخصي‌ خود رابطه نامشروع برقرار کرد که به همين دليل از مدرسه اخراج شده و براي مدت دو سال تحت نظارت بود.

    منبع : خبرگزاري انتخاب

    اين نمونه هايي از ارتباط نامشروع در كشورهاي غربي بود.

    اينم ادرس سايت:http://www.ariyayi.com/?p=371

    بقيش هم واسه يه وقت ديگه

    + فدائيان رهبر 

    سمانه جان

    در مورد امار جست و جوي جنسي در ايران:

    بالابودن امار جستجوي کلمات سکسي در ايران اگر صحت داشته باشه چند دليل عمده داره


    اولا در کشورهاي غربي و غير اسلامي که نيازي به جستجو در اينترنت نيست چون اصل آن به وفور در کوچه وخيابان و مجلات و تلويزيون و ماهواره و کاباره ها و دانسينگها وجود داره پس اگر آمار جستجوي کلمات سکسي در کشورهاي غربي صفر هم باشد جاي تعجب نيست وبيانگر فضيلت آنها نيست.

    اما در کشورها اسلامي مثل ايران و عربستان علت ها ي ديگري وجود داره

    وجود فيلترينگ که موجب مي شه کاربر براي رسيدن به مطلب مورد نظر بارها از طرق مختلف و کلمات گوناگون جستجو کنه و در مراجعه مجدد هم بايد براي رسيدن به هدف تلاش تازه اي را شروع کنه که اين باعث بالا رفتن آمار جستجوي کلمات سکسي مي شه. شايد اگر فيلتر گذاري بر اينترنت نبود آمار جستجوي اين کلمات به يک دهم مي رسيد.البته اين سخن به معني نفي فيلترينگ نيست چون قطعا زياد بودن جستجو بسيار بهتر از زياد بودن دسترسي به مطالب مستهجنه .

    علت ديگر ،کثرت عوامل تحريک در جامعه ايران نسبت به ديگرکشورهاي اسلامي (عربي) است. در ايران به خاطر بي توجهي به مساله حجاب و رشد حضور زنان در سطح جامعه خصوصا با لباسهاي مبتذل و آرايشهاي غليظ و از طرفي ديگر ممنوعيت روابط و عدم دسترسي به ازدواج آسان وبر آورده نشدن نيازهاي مشروع جنسي فساد رشد کرده در حاليکه در کشورهاي عربي زنان هنوز اجازه ورود در بسياري از عرصه ها را ندارن و فرهنگ مرد سالاري حاکمه طبيعتا کمتر در جامعه شاهد حضور زنان هستند و اگر امکان ازدواج نباشد باب الذرايع را فتح کرده اند

    جمعيت زياد کشور ما نسبت به ساير کشورهاي اسلامي هم ميتواند دليلي بر کثرت جستجوي اين واژگان باشد

    هرچند که اصل اين آمار با توجه به ساير کلمات جستجو شده که مثبت هستند آنقدر که به نظر مي رسد نگران کننده نيست

    + فدائيان رهبر 

    سمانه خانم

    در مورد زن دوست فاميلتون

    ببين وقتي يكي مورد تجاوز قرارميگيره نميتونه ثابت كنه كه مثلا فلان شخص اين كارروكرده.ولي وقتي يكي حامله هم بشه ميتونه با ازمايش دي ان اي جنين ثابت كنه كه فلان شخص بوده.اون اين كار رو كرد؟

    + فدائيان رهبر 

    مريم جان

    شما که گفتين (خوشبختانه با بحثهايي همچون كاباره و ترشح و افكار كثيف جنسي بيگانه ام)

    پس چطوريه که ميگين توي امريکا از اين خبرا نيست.شما که به اين چيزا فکرنميکنين؟!!!!

    عزيزم تجاوز جنسي رو کسي توي کوچه و خيابون انجام نميده که شما بخواي ببيني.اگه اين طوريه منم ميگم تو ايران کسي تجاوز نميکنه.براساس اون چيزي که ميبينم مردها صبح تا شب ميرن سرکار.دانشجوها ميرن دانشگاه.بچه ها هم ميرن مدرسه. برو تو اينترنت سرچ کن ببين در مورد فساد تو امريکا چي نوشته.

    در مورد ترميم پرده. شهر هرت که نيست. اولا واسه هر عمل جراحي اجازه پدرومادر واجبه بعدشم کافيه شما چنين تصميمي بگيري کل ايران مي فهمن.

    من يه فيلم مستند ديدم که دختران ايراني به خاطر فقر ميرفتن دبي.تو فرودگاه که ميرسيدن حجاب رو کنار ميذاشتن.شب با بدترين حجاب ميرفتن تو خيابون .يکي که بهشون پيشنهاد ميداد قبول ميکردن و درازاي اين کار پول ميگرفتن. يه مرکزي وجود داشت زنگ ميزد ميگفت چه زنهايي دارين واسه اين کار جالبه قيمت زناي ايراني بيشتر از همه بود.تو زمان انتخابات ايراني هايي که تو خارج بودن رو نشون داد خيلي بد حجاب بودن.

    نمي ارزه ادم بخاطر خونه و ماشين وطنش رو ترک کنه.اونجا هر چي داشته باشن ولي اون عشق و صفايي که مردم ايران دارن رو ندارن.من به ايران و هموطنام افتخار ميکنم.

    باشه عزيزم واست منبع ميارم.

    + فدائيان رهبر 

    مريم خانم

    چرا اينقدر به من تهمت ميزني؟من كي گفتم فقط من خوبم و بقيه فاحشه؟ببين من اصلا از اون ادماي مغروري كه فقط حرف خودشون رو قبول دارن نيستم.من به همه عقايد شما احترام ميذارم.اصلا واسم مهم نيست شما طرفدار كي هستين.تنها مشكل من با شما سر اين بود كه چرا ادب رو رعايت نميكنين.همين.

    تو عمرم؟من فقط يه بار از ايران خارج شدم كه اونم رفتم كربلا.اگه شرايطش هم جور بشه عمرا برم خارج بمونم.يه هفته ميريم شمال دق ميكنم ديگه بخوام برم خارج كه مي ميرم.من عقده ازادي ندارم . هيچ مشکلي هم تو ايران ندارم.

    + سمانه 
    محسن آشغال کله خنگ خدا کي به ضرورت حجاب رسيده که واسه خودت حکم ميدي؟ شما چند سال غرب بودي که فتوا صادر ميکني؟ ژاپني ها و چيني ها هم روسري سر نميکنند چرا اونا رو نميگين؟ واقعا متحجرين خاک بر سرتون بسيجيان عزيز
    + سمانه 
    مريم جان خيلي دلايل خوبي آوردي دمت گرم اين بسيجي مغز کپک زده هم کم آورده داره بهت چرند ميگه به جاي اين که جواب اين سوال رو بده که کجاي اين حرف اشتباست که " اوني که ميخواد چادر بذاره بايد بتونه و اوني که نميخواد روسري بذاره هم بايد بتونه" داره از سواد تو ميپرسه.

    اين بسيجيا اينقدر در افکار جنسي غوطه ور هستند که مغزشون کپک زده بدبخت ها...

    يادمه تو مدرسه هميشه بد دهن ترين معلم هامون که همه حرفاشون مثل جناب محسن کثيف بود معلم هاي ديني بودند که اتفاقا بسيجي هم بودند!!!

    دوستان 13 آبان را سبز خواهيم کرد به اميد دموکراسي
    + رضا 

    خيلي ممنون

    مطلبتان خيلي جالب و مناسب بود

     <    <<    6   7   8   9   10    >>    >