• وبلاگ : مهديار دات بسيجي
  • يادداشت : ولي فقيه يا ولايت فقيه ؟؟ (طنز نامه هادي غفاري )
  • نظرات : 9 خصوصي ، 225 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + احمد بهاري 

    مهديار

    سلام

    منم يك قسمتي از صحبتهاي هادي غفاري را شنيدم. دلم براي آقا كباب شد. من اين مردو قديما ميشناختم. خيلي حزب اللهي بود. آدم حال ميكرد. نميدونم چي شده يكهو افتاده اونوري. تو خارج هم خيلي ها حرفاي جورواجور ميزنند. هركي يك چيزي ميگه, گاهي وقتا هم اصلا معلوم نيست كي درست ميگه. ولي من ميگم بايد آقا را بچسبيم در غير اينصورت كلامون پس معركس.

    خلاصه دلم براي بچه هاي بسيج تنگ شده . من اينجا تقريبا تك و تنها افتادم و دنبال درسم هستم. اگر شما را نداشتم خيلي دمق ميشدم. يك كمي هم برام از حال و هواي بسيجي ها بنويسي تا سر حال بيام.

    من تو آلمان دانشجو هستم اگر كاري از دستم برمياد, در خدمتيم.

    احمد

    + مهيا 
    چه ديکتاتور منشي و ويژه طلبي و باج خواهي بالاتر از اينکه چون قشر بالاشهرنشين شمال تهراني هستند وغالبا هم با خوراک مسموم تبليغاتي ماهواره ها و بي بي وسي و وي اُ اي تغذيه سياسي ميشوند ،نمي توانند رقم خوردن سرنوشت سياسي کشور را بر مبناي خواست اکثريت محروم و متوسط جامعه ببينند!!!!1
    + مهيا 

    در انتخابات اخير ، مي توان اين را ديد که عده اي که در فرصتهاي چهار دوره سياستهاي روساي پيشين دولت ها، خاتمي و هاشمي رشد کرده و به يک قشر اقليت اشرافي و فرصت طلب و ويژه خوار تبديل شده اند ،همه تلاششان را کردند تا از رسانه صندوق راي که ملاحظه اربابان قدرت را نميکند، و براي اولين بار تصويري بغير از محوريت و نفوذ اين قشر اقليت را در تصميم گيريها نشان داد، جمهوريت نظام را وتو کنند. انها سعي در انکار اين قشر اکثريت غالب و قاطع ملت دارند... اينها قويا و با همه ابزار و امکانات نامشروعشان وارد جنگ با عدالتيکه فرصت رشد را بين همه ملت ايران تقسيم کند شده اند. اينها برابري راي خود با راي يک روستايي يا مستضعف شهرنشين را برنمي تابند چون سالهاست سرمايه ها ي ملي سرريز آخورهاي اينا بوده و 4 سال است که بيت المال به محرومترين نقاط اين کشور هم راه يافته . اينها سالها شعار دموکراسي و ايران براي همه ايرانيان مي دادند...اکنون شعار مرگ بر ديکتاتور که شعار وارونه ايست که از قبل آن ديکتاتورترين پادشاهان تاريخ ايران را سرافراز کردند، سر ميدهند. مضحک نيست؟ ؟

    + آرمان 
    گمشو خوك كثيف بسيجي
    + ملكه 

    مهم نيست چي ميگن در توهم و خماري خودشون بمونند 13 آبان جان هم بکند و دلار هم بين مردم پخش کنند نهايتا همون ده هزار تاي روز قدس از کل ايران رو ميتونن رديف کنند وليعصر همين.... والا خانم سمانه و آقاي صفر فکر نعمتيه که خدا به همه داده ها!!! فکر کن بعد هرچي مياد بنويس...

    + فدائيان رهبر 

    جناب 0

    روي پيشوني چند نفر از اين اقايوني كه تو اين صحنه هستن نوشته بسيجي؟ يا قيافه چند نفر از اينا شبيه بسيجياس؟

    پس اون لنگه كفش و چماقي كه گفتي كو؟

    كي گفته ارزش و مقدسات به عمامه و لباسه روحانيته؟

    اتفاقا برعكس اگه از كسي كه ابروي نظام رو برده حمايت كرد اونوقت ابروي ملت ميره.خود خدا گفته هميشه حق و عدالت رو رعايت كنين حتي اگه به ضرر خويشان باشه.مگه خونه كروبي رنگينتره ؟ به قول احمدي نژاد همه در برابر قانون يكسان هستن.

    كروبي حتي حرمت لباسش رو هم نگه نداشت.

    جناب محترم.اين خود ادمه كه راه شقاوت يا خوشبختي رو انتخاب ميكنه و هيچ كس نقشي نداره.پس فرق ما با حيوانات چيه؟

    وقتي رييس جمهور يك جاسوس و خائن (خاتمي) باشه انتظارداري رييس مجلسش كي باشه؟

    به نظر من اقاي كروبي بعداز انتخابات پرده از چهره برداشت.تا قبلش كه خبري نبود.پس دليلي واسه رد صلاحيتش وجودنداشته.نكنه شما بيشتراز شوراي نگهبان از قانون اساسي سرتون ميشه؟

    در مورد سخن رهبر با سوال شما: اصلا هيچ ربطي به هم ندارن.تقلب در انتخابات چه ربطي به خائن بودن كروبي داره؟

    بايد اوضاع كمي اروم تر بشه و مردم خودشون به اين نتيجه برسن كه خائن كيه بعد دستگيرش كنن.شايدم دارن بهشون فرصت ميدن ادم بشن.به احترام همون چيزايي كه گفتي.

    ((در ضمن وقتي امام علي (ع)ميفرمايند:

    علماي دنياپرست راهزنان راه خدايند))

    يعني در هر جايگاه و لباسي ادم خيانتكار و بد پيداميشه.

    يه نمونش خاتمي.

    + فدائيان رهبر 

    مريم خانم

    منظورمو نفهميدي.وقتي امام زمان (عج)ظهوركنن همه مسلمان ميشن. اللهم عجل الوليك الفرج

    سمانه جون شما هم هر جور راحتي.فقط اينو بدون با حرف زدنت شخصيت خودتو نشون ميدي.اينجا هركس ايينه خانوادشه.خدا نگفته حق داري به دشمنت فحش بدي.فقط گفته اگه كسي بهت فحش داد ميتوني دفاع كني وگناه هردوطرف هم برا شخص شروع كننده اس.

    خداوند بهشت را حرام فرموده برهرشخص فحاش اذيت كننده اي كه از انچه ميگويدوانچه براي اوگفته ميشود پرهيزي ندارد.

    در ضمن چرا اينقدر طفره ميري و جواب سوالاي منو نميدي؟!!

    اگه مردي پاي حرفي كه زدي وايسا تا فكرنكنم دروغ گفتي.

    + مريم 

    (بلاخره كه يه روزي همه مسلمان ميشن پس مهم نيست الان چقدرن)

    جوك سال!!!!!!!!!!!!!!!!!!‏

    سمانه جان عزيزم مثل من باش ديگه جواب اينها رو نده اينا اگه عقل تو كله شون بود بسيجي نبودند.

    + سمانه 
    من هر جور دلم بخواد با دشمن هموطنام حرف ميزنم فهميدي فداييان مغز نخودي جان؟
    عرفان خان من اول مثل شما فکر ميکردم اينا آدم عادين همونطور که با ديگران حرف ميزدم باهاشون حرف ميزدم اما وقتي تو تظاهرات ديدم چي به روز مردم مياوردن فهميدم از خوک پست تر و کثيف ترن بايد با اين موجودات درنده که قاتل هموطنامونن اينجوري حرف زد تا ديگه از اين غلط ها نکنن بايد تو خيابون با اينا پست تر از موش رفتار کرد تا بفهمن آدم کشي سزاش چيه ميان تو خيابون با باتوم ما رو ميزنن با گلوله ما رو ميکشن بايد اينا رو تو اجتماع منزوي کرد اينا خيلي پستن نميدونم شما تو تظاهرات ديديشون يا نه؟

    مرگ بر بسيجي
    +
    امروز روزه خوبيه، روزيه که حکومت اسلامي به خاطر حفظ منافعش به طرف يک آخوند فارق التحصيل از حوزه علميه قم لنگ کفش پرتاب مي کنه و اين نشون ميده که اين حکومت چقدر ذليل شده!

    امروز دوستانمون توي خبر گوزي فارس خيلي خوشحالند که تصاويري از برخورد خشونت آميز برادران بسيجي با آقاي کروبي گرفتن و روي سايته قشنگشون گذاشتن، تصاويري از پرتاب لنگ کفش به طرف آقاي کروبي. داستان لنگ کفش پرت کردن به طرف مخالفين به تازگي در ميان گروه خاصي در جهان محبوب شده و گويي نمادي مدرن از فرهنگ سنگسار در دين مبين اسلام است. ما هم از ته قلب خوشحاليم که اين حکومت ارزش ها و مقدساتش را اين گونه به گه مي کشد.
    اين اساتيد الاغ اصلا به اين موضوع دقت نمي کنند که حمله کردن به آقاي کروبي، در اصل حمله کردن به نظام است و ايشان براي اين حکومت حکم يک چوب دو سر گهي را دارند.
    بيائيد فرض بگيريم که آقاي کروبي واقعا يک منافق، خائن، وطن فروش و دست نشانده آمريکاست تا در ايران کودتاي نرم ايجاد کند:
    آيا نبايد ريد به آن حوضه علميه که منافق تربيت مي کند؟ آيا نبايد ريد به سر حکومتي که يک جاسوس آمريکائي دو دوره رئيس مجلس آن بوده است؟ و مهم تر از همه آيا نبايد ريد به سره حفاظت اطلاعات و دستگاه هاي مربوطه مملکتي که يک جاسوس آمريکائي در آن مملکت نامزد انتخابات رياست جمهوري مي شود؟ آن هم براي دو دوره. پس منافق بودن آقاي کروبي فقط بي لياقتي اين حکومت را در کشور داري ثابت مي کند و نه چيز دگر.
    مگر نه اينکه حضرت آلت اللاه خامنه اي در خصوص تقلب در انتخابات فرمودند که همه چيز بايد از راه هاي قانوني پي گيري شود؟ اگر آقاي کروبي به قول شما مجرم است، چرا دستگير و محاکمه نشده؟ اگر مجرم نيست، چرا يک شهروند ايراني نبايد با امنيت و آرامش از نمايشگاه مطبوعات ديدن کند؟

    + فدائيان رهبر 

    اقا عرفان

    نميشه اينطوري قضاوت كرد چون ماجرا واقعا قاتي پاتي بوده.

    نه در مورد بسيج ميگم نه سبزها.ولي اون مادر و دختري كه كشته شدن چي؟ بسيج كه از سلاح گرم استفاده نكرد. اونا به چه جرمي كشته شدن؟

    + عرفان 
    اتفاقا من منظورم روز قدس نبود. منظورم همون بعد از انتخاباته بجز صبح شنبه که يه کم قاتي پاتي بوده. و جواب خون هرکسي رو هم همون کسي ميده که قتل انجام ميده.
    هيچ چيز توجيهي براي قتل نميشه بجز زماني که جانش تهديد ميشه
    در شرع و قانون هم اينو داريم که حتي اگر کسي شما رو تهديد به مرگ کنه تا شما کسي رو بکشيد اگر اين کارو کرديد اون کسي که محکوم به قتل ميشه شما هستي نه تهديد کننده
    در مورد آقاي يارمهد هم حرفاي ايشون را با توجه به چيزهايي که ديدم و شنيدم دور از واقعيت ميدونم
    + محسن 
    جناب 0 مثل اينکه واقعن صفر هستند و از ماجراهاي اشوب ها خبر ندارن
    اين حرف هايي که ميزنه خود سبزها قبول ندارن و ميدونن که تواون روز ها با امنيت کشور چه کردند
    راستي ايشون يادش رفته که کدوم کشورها هستن که به دنبال محروم کردن ايران از حق مسلم خودشون هستن و در ايام بعد انقلاب چه دسيسه هاي بر عليه اين انقلاب از لانه جاسوسي گرفته وتا تحريم هاي امروز دنبال کرده که بر شمردن همه دسيسه ها اونها وقت زيادي م بره و حالا هم هر کشوري که تو دنيا زير بار استعمار امريکا نره و منافع مستقل خودش رو دنبال کنه شده دشمن امريکا و نوچه هاي بي مزد و موجب امريکا هم تو ايران . شماها حتي مي تونيد در حمايت از ظلم دولت امريکا از گذشته تا کنون شعار درود بر امريکا بدين
    + محسن 
    سلام داداش عرفان پس خوبه که در مورد حجاب ما به يک توافق نشبي رسييدم و وجود حجاب را هم از نظر عقلي و عملي ان که در غرب به بنبست رسيده و هم از نظر قران پذيرقتيم . برادر عزيز من من هم نگفتيم که بريم کشورهاي مسيحي رو که اکثريتشون بي حجاب هستند رو باحجاب کنيم . ما داريم درباره کشوري صحبت مي کنيم که بيشتر از 90 درصد مردمش مسلمان هستند که بيشتر انها فرايض ديني خودشون رو انجام مي دن
    راستي در جواب اقا حسين مثل اينکه بايد جزو اون دسته چوب به دست اطراف اقاي کروبي باشن که از قبل سازماندهي شده بودند هستند که خودشون رو از مردم جدا مي دونن و اون ها رو نديدن
    بعد هميشهمن با دوستان خودم که نظر مخالف دارن هميشه ذوستانه بحث هاي سنگين ميکنيم مثل مربي بدنسازيم که تو باشگاه روزي نيست که با هم خيلي دوستانه و با خنده بحث هاي سياسي رودرو و در عين حال دوستانه مي کنيم و هيچ مشکلي با هم نداريم
    + فدائيان رهبر 

    ببين اسلام يعني اطاعت از خدا .در زمان پيامبر و اماما اطاعت از دستوراته اونا و الان هم كه امام نيست اطاعت از ولي فقيه.

    منظورت از بعضيا خودتي ديگه.نه اشتباه گرفتين من احمق نيستم.

    رهبر نيازي به لشگر وطرفدار نداره خود خدا حفظش ميكنه ايشالله.

    كم ميارين ميشين واسه خودتون خيال بافي ميكنين. برو اينا رو واسه يكي بگو كه كور و كر باشه.

    حيف كه اقا مهديار نيسن.چون ايشون بيشتر از اين ماجراها خبردارن.

     <      1   2   3   4   5    >>    >