• وبلاگ : مهديار دات بسيجي
  • يادداشت : تكريم يا تهديد شهدا 2 !؟( درگيري در امير كبير )
  • نظرات : 19 خصوصي ، 104 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + آموزنده 

    سکس اينترنتي

    آقايون تا همين چند وقت پيش در اينترنت غالب بودند. اما الان تعداد خانم هاي آنلاين بيشتر از مردهاست. زنها دنبال رابطه هستند. اما خانم ها و آقايون به يک اندازه از اينترنت براي سکس مجازي استفاده مي کنند. سکس اينترنتي به صحبت هاي سکسي دوطرفه با هدف ايجاد ارگاسم گفته مي شود.

    افرادي که چنين کاري انجام مي دهند اهميت و تاثير رفتار خود را دست کم مي گيرند. مي گويند، "اين اينترنتي است و سکس واقعي که نيست." اما جاي شکر است که هنوز سکس واقعي انجام نداده اند.

    مسلماً هيچوقت افراد تا اين اندازه محتواي جنسي در اختيار نداشته اند. دسترسي به آن محتويات هم بسيار سريع و آسان است. براي بچه ها خيلي راحت است که بدون هيچ کنترلي ساعت هاي متمادي را در اينترنت سپري کنند. و در اين گشت و گذارهاي اينترنتي خواه ناخواه با موضوعات سکسي برخورد خواهند داشت.

    خيلي افراد براي پيدا کردن اطلاعات آنلاين مي شوند اما متاسفانه وحشي ترين و حيواني ترين انواع سکس هم آنلاين وجود دارد. بيشترين "هجوم ها" از طرف معتادان اينترنت به خاطر وحشي گري ها و بدرفتاري هاي جنسي است. مردم با خودشان مي گويند که فقط يک دقيقه کليک مي کنند و نگاه مي کنند اما تاثيرات آسيب زا و تحريک کننده آن اعتيادآور است. اعتيادآورترين محتوي آن محتوايي است که تکان دهنده تر باشد و روحيه تان را سريعاً تغيير دهد. افراد عادي به اين دليل که اين تصوير و محتواها را تصديق مي کنند و قبول دارند به آن معتاد نمي شوند، اعتياد آنها به اين دليل است که روحيه و حال و هوايشان را تغيير مي دهد. مردم در يک زمان هيجان زده و متنفر مي شوند.