• وبلاگ : مهديار دات بسيجي
  • يادداشت : تكريم يا تهديد شهدا 2 !؟( درگيري در امير كبير )
  • نظرات : 19 خصوصي ، 104 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + آموزنده 

    تبليغات اينترنتي

    مردم عقيده دارند که اينترنت در زمان صرفه جويي مي کند، اما واقعيت اين است که مردم وقت خيلي زيادي را صرف ياد گرفتن نحوه صرفه جويي در زمان مي کنند. نتيجه آن اين است که کاربراني که در خانه از اينترنت استفاده مي کنند ساعت هاي متمادي را بدون اينکه متوجه شوند در اينترنت که هيچ سود اقتصادي براي آنها به دنبال ندارد، سپري مي کنند. به اين ترتيب از کار و خانه و زندگي و گذران وقت با آدم هاي واقعي عقب مي افتند.

    تکنولوژي اينترنت به کيفيت زندگي اکثر افراد چيزي اضافه نمي کند. يک حس سلطه گري ايجاد مي کند مخصوصاً به خاطر اينکه اين تکنولوژي غيرقابل اعتماد است و مردم بايد به اين تکنولوژي در حال تغيير غالب باشند.

    آيا مي دانستيد که روزانه سايت هاي بيشتر و بيشتري ساخته مي شود تا شما را همانجا نگه دارد، تبليغات مختلف را پيش چشم شما بگذارد و باعث شود پول خرج کنيد؟ هر نوع حيله و نيرنگي که بگوييد براي کار کردن روي آدم ها انجام مي شود.

    دنياي واقعي درمقابل دنياي مجازي اينترنت

    آيا به کودکتان اجازه مي دهيد که هر زمان هرکجا که دوست داشت برود و با هرکسي که دوست داشت وقت بگذراند؟

    آيا دوست داريد فرزندتان با دوستان خود تکاليف مدرسه را انجام دهد، موسيقي گوش دهد و فوتبال بازي کند؟

    آيا دوست داريد فرزندتان دو تا چهار ساعت در روز را پاي اينترنت به بازي کردن، عکس نگاه کردن، چت کردن با آدمهاي ناشناس و ديدن سايت هاي سکسي درحاليکه خود را يک بزرگسال جا مي زنند، صرف کند؟

    آيا به شوهرتان اجازه مي دهيد که به خانه يک زن ناشناس برود يا يک زن ناشناس را به خانه بياورد و ساعتها درمورد عشق، سکس و آرزوهايش با او حرف بزند؟

    آيا دوست داريد رابطه هاي اينترنتي برقرار کنيد باوجود اينکه مي دانيد اکثر اين ارتباطات برمبناي دروغ پايه گذاري شده اند؟

    براي دست يافتن به اکثر چيزهايي که در زندگي وجود دارد، بايد تلاش کرد. اينترنت يک ابزار است، زندگي نيست. اينترنت يک چالش تکنولوژيکي است، يک چالش واقعي در زندگي نيست. شايد کاربران آن بتوانند در دنياي مجازي سلطه و غلبه پيدا کنند اما اين سلطه در زندگي، کار و روابط واقعيشان نيست. اينترنت روابط اجتماعي و جنسي بي نهايتي براي شما فراهم مي کند. اينترنت يک حس ماجراجويي و اکتشاف به شما مي دهد. تحريکتان مي کند و مي تواند به شدت هيجان انگيز باشد.

    شکي نيست که اينترنت درحال گرفتن جاي زندگي فعال واقعي است. اينترنت از نظر اجتماعي کاملاً امن است. در اينترنت مي توانيد هر کجا که دوست داريد با هر هويتي که مي خواهيد برويد. در دنياي اينترنت، افراد چاق لزومي ندارد که درست غذا بخورند يا ورزش کنند تا وزنشان را پايين بياورند. مي توانند خيلي راحت وانمود کنند که جوان، زيبا و خوش هيکل هستند. دخترها و پسرهاي خجالتي مي توانند سکس اينترنتي داشته باشند بدون ترس از اينکه پس زده شوند. به هر چيزي که بخواهيد مي توانيد نگاه کنيد و با هر کسي که دوست داشتيد حرف بزنيد بدون اينکه والدينتان، دوستانتان يا همسرتان متوجه آن شود.