سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفکر بسیجی

مستند قطب نما » قسمت شانزدهم » بصیرت بسیجیان + فیلم وصوت

مستند قطب نما » قسمت شانزدهم » 4 آذر

اولویت امروز جامعه مقابله با جنگ نرم

لزوم بصیرت آحاد مردم مخصوصا بسیجیان

دیدار با جمعی از بسیجیان سراسر کشور بوده از دیدارهایی که گوشزد باید کرد همیشه به بسیجیان سلحشور ایران . متن (+ ) صوت(+ ) فیلم(+ ) عکس(+ ) کامل این دیدار رو میتونید ببینید ...

آقا اولیت بندی میکنند مسائل روز کشور رو تو اذر ماه میگن اولویت امروز با جنگ نرمه . جنگ نرم معنی این نمیده که سبزا ریختن تو خیابون نیرو سازماندهی کنیم بریم مقابله کنیم باهاشون این جنگ نیمه سخته نه جنگ نرم .جنگ نرم یعنی کار فرهنگی کار مبنایی تو علوم انسانی اولویت امروز کشور تو همینه . دشمن تو 8 سال دفاع مقدس ضربه سخت زد به ما و آخر شکست خورد و ما تونستیم تو 20 سال بعد از جنگ برسیم به جایی که کسی قدرت تهدید سخت نداشته باشه ... امروز 8 ماه جنگ نرم ما تموم شد با موفقیت چشم دشمن رو کور کردیم چشم فتنه رو در اوردیم باید کاری کنیم دیگه دشمن خیال ناتوی فرهنگی رو هم به ما نکنه ... باید همه امور رو از طرسق کار فرهنگی پیگیری کرد فرهنگ دینی رو جا انداخت بین مردم فرهنگ بسیجی رو جا انداخت ... رهبر به بیان جامعتری نسبت به قبل از جنگ نرم میپردازن ...
»»
اولویت، آن چیزى است که امروز به آن میگویند جنگ نرم؛ یعنى جنگ به وسیله‌ى ابزارهاى فرهنگى، به وسیله‌ى نفوذ، به وسیله‌ى دروغ، به وسیله‌ى شایعه‌پراکنى؛ با ابزارهاى پیشرفته‌اى که امروز وجود دارد، ابزارهاى ارتباطى‌اى که ده سال قبل و پانزده سال قبل و سى سال قبل نبود، امروز گسترش پیدا کرده.
»» جنگ نرم یعنى ایجاد تردید در دلها و ذهنهاى مردم.
»» یکى از ابزارها در جنگ نرم این است که مردم را در یک جامعه نسبت به یکدیگر بدبین کنند، بددل کنند، اختلاف ایجاد کنند؛ یک بهانه‌اى پیدا کنند، با این بهانه بین مردم ایجاد اختلاف کنند؛ مثل همین قضایاى بعد از انتخابات امسال که دیدید یک بهانه‌اى درست کردند، بین مردم ایجاد اختلافى کردند. خوشبختانه مردم ما بابصیرتند. اینجور کارى در کشورهاى دیگر اوضاع کشور را بکلى عوض کرد؛ در جاهاى دیگر، تردیدافکنى در دلهاى مردم نسبت به یکدیگر؛ یک بهانه‌اى مثل بهانه‌ى انتخابات را پیش بکشند، ایجاد تردید کنند، دلها را نسبت به یکدیگر چرکین کنند، مردم را در مقابل هم قرار بدهند؛ بعد در میانه، عناصر دست‌آموزِ مغرضِ معاند را به کارهاى خلاف وادار کنند و مسئولین کشور نتوانند تشخیص بدهند کى بود، چى بود، چه شد. این جزو طرحهاى اساسى است. اینجور کارى را دنبال میکنند.
»» دیدید شما در اوائل همین حوادث بعد از انتخابات - این فتنه‌ى بعد از انتخابات - اولین کارى که شد، تردیدافکنى در کار مسئولین رسمى کشور بود؛ در کار شوراى نگهبان، در کار وزارت کشور. این تردیدافکنى‌ها خیلى مضر است؛ دشمن این را میخواهد.

آقا به لزوم بصیرت جوانان اشاره میکنند بصیرت آحاد مردم که ببینند صحنه رو ببینند شادی دشمن خونی این ملت رو ...
»» خوب، شما ببینید در یک چنین وضعیتى چه چیزى بیش از همه براى انسان مهم است؟ بصیرت. بنده بارها بر روى بصیرت تکیه میکنم، به خاطر همین. مردم بدانند چه اتفاقى دارد مى‌افتد؛ ببینند آن دستى را که دارد صحنه‌گردانى میکند، صحنه را شلوغ میکند تا در خلال شلوغى‌هاى مردم، یک عنصر خائنى، یک عنصر دست‌نشانده و دست‌آموزى بیاید کارى را که آنها میخواهند، انجام بدهد و نشود او را توى مردم پیدا کرد؛ این کارى است که دشمن میخواهد انجام بدهد. هر اقدامى که به بصیرت منتهى بشود، بتواند عنصر خائن را، عنصر بدخواه را از آحاد مردم و توده‌ى مردم جدا کند، او را مشخص کند، این خوب است. هر اقدامى که فضا را مغشوش کند، مشوش کند، انسانها را نسبت به یکدیگر مردد کند، فضاى تهمت‌آلود باشد، مجرم و غیر مجرم در آن مخلوط بشوند، این فضا مضر است، مخالف است.

امام خامنه ای لزوم مجود بسیج در کشور رو یاد اور میشن و میفرمایند اگر بسیج نبود تو کشور الان اینجا نبودیم .. بسیج اقشار مختلف مردم .. از بسیج کارگری مهندسی دکتری تا بسیج سازندگی شهری دانشجویی همه و همه یه هدف دارن و اونم رسیدن به خداست خدمت به مردم رو راه رسیدن به خدا میدونن این روحیه باعث بالندگی کشور میشه این روحیس که اگه حتی کاری که میکنی هم نتیجه نده باز احساس پیروزی میکنی ...
»» از جمله‌ى چیزهاى مهمى که باید مورد توجه قرار بگیرد، تنوع عرصه‌هاى حضور بسیج است. این رویکردى که اخیراً براى بسیج اعلام شد - رویکرد علم، نوآورى علمى، کار فرهنگى - بسیار چیز مبارکى است. خیلى کارها هست که باید انجام بگیرد، که جز با روحیه‌ى بسیجى و با همین ایمان جوشان امکان‌پذیر نیست. مطمئن باشید تا بسیج در این کشور هست، تا این روحیه‌ى صدق و صفا و خدمت بى‌مزد و منت در میان مردم ما - بخصوص جوانان ما - وجود دارد، دشمن هیچگونه لطمه‌اى به این انقلاب و به این نظام و به این کشور نخواهد توانست وارد کند.

اصل حرف آقا اینجاست . آقا به بصیرت بچه بسیجیا اشاره میکنند که مواظب باشن باعث شادی دشمن نشن . هر کسی حرف مخالف زد سریع خفش نکنن . هر کسی اشتباهی کرد سریع انگ منافق بودن نزنن بهش . شرایط فتنه همینه . من نوعی فک میکنم هر کس با احمدی مخالف باشه مخالف رهبریه بعد رفیقم که ضد احمدی نژاده میگم ضد ولایت فقیه . این بزرگترین خطای ماهاست . سریع تقسیم بندی نکنیم . ملت یک پارچه ای داریم هر موقع احساس کنه دندانی برای کشور داره تیز میشه گروهی دارن نقشه های شوم میکشن برای انقلاب برای ولایت فقیه سریع میان تو صحنه حماسه های عظیمی 27 آذر 88 و بعد 9 دی و بعد 22 بهمن نشان دهنده همین هوشیاری مردمه .. مردمی که هر کدوم یک سلیقه دارن ولی تو دفاع از آرمان انقلاب یعنی ولایت فقیه تا پای جان میان .. 22 بهمن اون جمعیت عظیم با وجود اینکه یک ماه دشمن زور میزد که بگه 22 بهمن شروع جنگ داخلی ایرانه یک درگیری عظیمی خواهد شد و مردم رو بترسونه از حضور ولی اون جمعیت عظیم 50 میلیونی چشم فتنه رو به معنی واقعی کلمه در اورد ...

»» مراقب باشین مواظب باشید نمیشه هر کسیو به مجرد یک خطا یا یک اشتباهی گفت منافق ، این توصیه من اینه. نمیشه هر کسیو به مجرد اینکه یه کلمه حرفی بر خلاف ما فک میکنیم زد بگیم آقا این ضد ولایت فقیهه .. در تشخیص ها خیلی باید دقت کنیم .
»» جوانان بسیجى باید ایمان را، بصیرت را، انگیزه را، رعایت موازین و معیارها را، اینها همه را با هم ملاحظه کنند.

پادکست ( فایل صوتی ) »»» حجم: 720Kb »»» دانلود (+ )(+ )(+ )(+ )(+ )

ودکست ( فایل ویدئویی) »» حجم1.42 MB »» دانلود (+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+) »» با کیفیت (+)

فیلم
»»
آیت الله ناصری در مورد امام خامنه ای   (+ )

»» آقاسی-ولایت فقیه ( + )
»» سردار غریب شهید ملک ابراهیم زمانی ( + )
»» اعتراضات مردمی به حضور علی مطهری در تشییع جنازه شهدا( + )
»» حداد عادل - میرحسین موسوی ( + )
»» رحیم پور ازغدی : پیامبر اکرم (ص) فرمود در برابر روحانیونی که نان دین می خورند ...( + )
»» حاج سعید قاسمی : دلایل ادامه جنگ...(+ )

صوت
»»
یک تکه از سخنرانی آیت الله مجتهدی تهرانی در مورد شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیه (+ )

»»
صحبتهای استاد پناهیان پیرامون دوست شهید خود (اخلاقی) (+  
»» مناظره اثبات شهادت حضرت زهرا ( + )

»» نقویان - بوی بهار می آید ( + )

»» کلیپ صوتی فاطمیه در نگاه مقام معظم رهبری ( + )

»» سخنرانی جنجالی حمید روحانی در مورد نخبگان و فتنه( + )

 

عکس
»»
تمبر میرحسین  (+ )
»» امتحان ریاضی شیخ( + )

»» مجموعه عکس امام خامنه ای به صورت زیپ( + )

 

متن
»»روایت خواندنی علی شمخانی از سیدالشهدای سرداران گمنام جنگ  (
+ )
»» خاطره ای از رهبرمون...( + )
»» پناهیان در جلسه دفتر هنر و ادبیات دانشجویی:سهمگین‏ترین کلمات امام(ره) علیه انواع (+ )

 

 

 




 
تگ ها :     Bookmark and Share

مهدیار دات بسیجی

مهدیار دات بسیجی