سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفکر بسیجی

مستند قطب نما » قسمت بیستم یکم »22 بهمن معجزه عظیم + صوت وفیلم

مستند قطب نما »» قسمت بیست و یکم »» 28 بهمن

22 بهمن یک معجزه الهی

تلاش و کار همه مردم با همین شور و انگیزه

دیدار با جمعی از مردم آذربایجان بود که میتونید متن (+)صوت(+)فیلم(+)عکس(+) این دیدار رو به صورت کامل ببینید ...

آقا از 22 بهمن به عنوان معجزه الهی یاد میکنند که ما هم بارها روش بحث کردیم که چرا معجزس چرا دست پروردگار رو انسان میبینه پشت سر این حوادث چرا دست امام زمان رو انسان میبینه ...آقا از طرح دشمن برای جنگ داخلی تو 22 بهمن میگه .. دشمن برای 22 بهم نفقط برای این روز حدود یک میلیارد دلار برای جنگ نرم این روز اختصاص داده بود ... حجم تبلیغات سایبری این روز بی نظیر بود که بخوایم تقسیم بندی کنیم اولین روز 22 بهمن بود و بعد روز قدس از لحاظ حجم تبلیغات ... دشمن برای جنگ نیمه سخت روز 22 بهمن هم یک میلیارد دلار پول اختصاص داده بود ... مثلا 22 بهمن یه سری ماشیا تو کوچه پس کوچه ها گرفته شد که توش پر گاز اشک اور فردی -گروهی لانچر باتون کوکل های اماده و تو دست بعضی کلت که همه تو کوچه پس کوچه های اطراف خیابون انقلاب قایم شده بودن که جرقه ای بخوره اینا برن تو کار جنگ داخلی شروع بشه به معنی واقعی .. چطوری ؟؟؟ .. یه جمع 10 نفری از سبزا میان تو جمعیت دو تا شعار میدن مردم جلوشون وایمیسن این افراد که تجهیزات هم دارن وارد جمعیت میشن ...نیرو های امنیتی بسیج و ناجا هم وارد قضیه میشن بسیج که اسلحه نداره ته ته باتون دارن و گاز اشک اور ... درگیری شدت میگیره مردم همه جمع میشن یکی دو تا تیر هوایی هم که بزنه بقیه دوستان سبزی که منافقین هم هستن دو سه تا ترور انجام بدن از مردم عادی جوو به هم میریزه .. تو رسان ههاشون همه سبزا رو میکشوونن تو همون نقطه هر چند سبزا ترکیده میشن همشون زیر دست و پای مردم نابود میشن ولی تا جنگ داخلی شروع میشه .. بهترین حالت برای شروع به کار منافقین .. بمب گذاری که طرف صادقیه بود و خنثی شد دو سه تا بمبم بترکه دیگه نمیشه تهران رو کنترل کرد .. این برنامه ها رو ریخته بودن .. ولی نمیدونن مردم ما خشمشون رو میتونن کنترل کنن .. وقتی رهبر ما یه کلمه بگه ارامش همه ارامش ... دشمن فدرت فیزیکیه ما رو میدونه ولی قدرت روحی ما رو نه ...  
»» در قضیه‌ى بیست و دوم بهمنِ امسال که این معجزه‌ى عظیم الهى خود را نشان داد، این حضور عظیم مردمى چشمها را خیره کرد، دشمنان و مخالفان - چه مخالفان معاند، چه مخالفان غافل - جور دیگرى فکر کرده بودند، نقشه‌ى دیگرى طراحى کرده بودند، خیالات دیگرى در سر داشتند. از مدتها پیش تلاش کردند، کارى کنند که حادثه‌ى بیست و دوى بهمن را که یکى از مظاهر حضور مردمىِ این انقلاب است، خراب کنند؛ چه در تهران، چه در شهرهاى دیگر کارى کنند که به درگیرى بین مردم بینجامد؛ این را پیش‌بینى کرده بودند. در حرفهایشان گفتند که روز بیست و دوم بهمن جنگ داخلى در ایران شروع خواهد شد! ببینید چه کار کرده بودند که انتظار داشتند در ایران جنگ داخلى بشود. بعضى اینجور میگفتند، بعضى هم امیدوار بودند که بتوانند چهره‌ى مخالفى علیه نظام جمهورى اسلامى در بیست و دوم بهمن نشان بدهند؛ اینجور وانمود کنند که مردم از انقلاب بریده‌اند، از نظام جمهورى اسلامى بریده‌اند، در مقابل آن قرار گرفته‌اند؛ اینجورى فکر کرده بودند، اینجورى حساب کرده بودند. ملت ایران با آگاهى خود، با بصیرت خود، با همت خود، با دست قدرت الهى که دلهاى آنها را بیدار کرد، به دهان همه‌ى این مخالفان مشت کوبیدند و حجت را بر همه تمام کردند.

یه سری از افرادم همه ساله میگن مردم دیگه نظامو نمیخوان ولی به نظرم 22 بهمن خوابن صبح تا شبشو ... همش تو بوق میکنن مردم بی اعتمادن مردم اسلام نمیخوان ... مردم خودشون 22 بهمن امسال تو دهن همه اینا زدن خیلی محکم .. به طوری که تو فضا های مجازی مثل بالاترین فی بوک دیگه کسی جرات نداره حرفی از 22 بهمن بزنه ... هر کس بزنه حذف میشه سریع ...
»» یک عده هم در داخل، بعضى از روى غفلت، بعضى از روى بى‌عقلى، بعضى از روى عناد و دشمنى، هى علیه نظام جمهورى اسلامى، علیه این حرکت کلى نظام حرف زدند؛ هى گفتند: مردم، مردم، مردم! خوب، این مردم. بیست و دوى بهمن نشان داد که مردم کجایند، چه میخواهند، چه میگویند. غرّه شدند به توهّمهائى که به آنها القاء شد. خیال کردند یا خودشان را به نادانى زدند که مردم از انقلاب دست شستند، مردم از امام دست شستند. روز بیست و دوى بهمن، آگاهى و بصیرت مردم، همت مردم، ایمان مردم و توفیق الهى که شامل حال مردم شد، پاسخ کوبنده‌اى به آنها داد.

آقا از حضور مردم باز دیگه تشکر میکنند و از اینکه مردم به هزاران نوع سلیقه وقتی جای پای دشمن رو میبینند سریع همه یه صدا میشن ضد دشمن از این تشکر میکنند . واین شور حال حاضر مردم رو میخوان ادامه داشته باشه و تو کار و خدمت به کشور این شور باشه و کار مضاعف و همت مضاعف کرد تا ایران برای همیشه از تهدید راحت بشه ..
»» حوادث بعد از انتخابات را که عده‌اى از روى نادانى و محاسبه‌ى غلط ایجاد کردند، دشمن بهانه کرد، شاید بتواند جمهورى اسلامى را تضعیف کند؛ اما بعکس شد؛ همین حوادث موجب قدرت جمهورى اسلامى شد. اگر تا قبل از این حوادث کسى میخواست با استدلال به مردم اثبات کند که دشمن در کمین است، بعد از این حوادث مردم به چشم خودشان دیدند که دشمن در کمین است. و ملت ایران اینجورى است؛ وقتى که دید دشمن در کمین است، معطل نمیکند، مى‌آید توى میدان. از این به بعد هم به حول و قوه‌ى الهى و به توفیق پروردگار، همه‌ى قشرهاى مردم در کارهاشان ان‌شاءاللَّه جدى‌تر خواهند بود و با انگیزه‌ى بیشتر حرکت خواهند کرد؛ در محیط علم، در محیط صنعت، در محیط کارهاى گوناگون، در محیط ادارات، در محیط کسب و کار، در محیط تجارت. همه باید تلاش کنند، همه باید کار کنند.

پادکست (فایل صوتی ) »» حجم: 726Kb »» دانلود : (+)(+)(+)(+)(+)

ودکست ( فایل ویدئویی) »» حجم MB2.12 »» دانلود (+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+) »» با کیفیت (+)

 

فیلم
»» امام خامنه ای – بصیرت (
+)
»» سخنرانی امام خامنه ای در جبهه جنگ (
+)
»» ارزش ولایت (
+)
»» آیت الله سید احمد علم الهدی – حجاب (
+)
»» داستان خاتمی (از ? خرداد ?? تا….) (
+)
»» فیلم های منتخب از آیت الله بهجت (ره) (
+)
»» هالیوود و نشان دادن جهره بد از اسلام (
+)
»» جمهوری-امام خمینی (
+)
»» کلیپی جالب از تشیع 89 شهید دفاع مقدس (
+)
»»  کلیپ نیروهای حزب اللهی و بسیجی از نظر میرحسین موسوی (
+)
»» شعارهای مردم در هنگام سخنرانی سید حسن خمینی (
+)

صوت
»» پناهیان : دلیل کم کاری ایرانیان (
+)
»» صوت : حاج آقا نبویان درباره کار کارشناسی احمدی نژاد توضیح میدهد(
+)
»» حضرت آقا : عراق گرفتارند ،افغانستان گرفتارند،اخیرادر یمن گرفتارند(
+)
»» مسلمان شدن یک امریکایی و همسرش و عنایت حضرت امام رضا (ع) از زبان استاد پناهیان (
+)
»» وصیت نامه سید احمد خمینی  (
+)

عکس
»» عکس جدید از دیدار امام خامنه ای با آیت الله العظمی بهجت (ره) (
+)

»»  میز گرد مافیا! (+)
»» موسوی محبوب (
+)

متن
»» چرا باید بگوییم "امام خامنه ای"؟ (
+)
»» ناگفته‌های محافظ رهبر معظم انقلاب (
+)
»» قطعه شعر طنز از امام خمینی(ره) (
+)

یاعلی

آقا بیا




 
تگ ها :     Bookmark and Share

مهدیار دات بسیجی