سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفکر بسیجی

تذکری خیر خواهانه به دکتر جون ............

                                تذکری دوستانه و خیر خواهانه
                          به خود رئیس جمهور گُل و کابینه محترم 
                               ( فذکر ان الذکری تنفع المومنین)
سلام بر دوستان !!!! حال شما؟! تبریک می گم پیروزی ما ها ( اصولگرا ها ) در مجلس هشتم با بیش از69 درصد یعنی بیشتر از دو سوم کرسی های مجلس مال ماهاست که طرفدار دولتیم (به به /به به!!!!)
این پست مخصوص اونایی گذاشتم که هی می گفتن تو فقط  خوبی های این دولت رو می گی و هیچ گیرس به این دولت نمی دی ( کسی که عاشق کسی دیگه باشه بدی هاشو به روی خودش نمی یاره ولی در صدد رفع اونا هست)!! در جواب این دوستان باید همانطور که گفتم ، بگفت اول اینکه این کار رو به باقی دوستان واگذار کرده بودم و من فقط کارهای اجمالی دولت رو می گفتم اون هم به مقدار ناچیز و اگه بخوای یه نقد اساسی بگیری باید تو جریان ریز کار های دولت باشی که من به دلیل درس و زندگیو  ....... در این جریان ها نبودم . دو تا تذکر نوشتم  خطاب به خود رئیس جمهور گُلِمون که انصافا خوب کار می کنه . شکی تو این نیست که تو دولت نهم از لحاظ اعتقاد به ارزش های اسلامی  و التزام به اصول اسلام و انقلاب در میان دولت های بعد از انقلاب کم نظیر بوده (طبق فرمایشات مقام معظم رهبری )  به همین دلیل و به خاطر گرایش ها و اون عشق به نظام و مردم که در چهره شخص رئیس جمهور به چشم می خوره ، و بزرگترین و به جرات می تونم بگم اکثر قریب به اتفاق حامیان دولت چه در انتخابات و چه در بعد از آن از اصولگرا و مردم متدین و معتقد و عاشق به انقلاب هستند ، به همین دلیل باید حساسیت های ویژه ای در برخورد و موضع گیری ها و رفتار و ..... این دولت ، اعمال شود ( که البته تا بحال به نحو احسنت انجام شده البته به غیر از  چند مورد که بعید نیست فشار مشاورین و دور و وری ها و .... باعث این کار شده باشه ) به همین علت باید شخص رئیس جمهور  که حامیان اصلیش حزب اللهی ها هستند ، به موارد زیر و در کل موارد ریز که توطئه بعضی ها هست توجه کند. منبع این دو تا هم عبرتهای عاشوراست که خود یه هفته نامه حزب اللهی است و این نقد ها را به صورت دوستانه و خیر خواهانه گفته است حالا با هم می خونیم:
1- رئیس جمهور در دیدار با خانم «سطوتی» همسر دکتر حسین فاطمی ، وزیر خارجه دولت مصدق ، ضمن تجلیل از وی با صفاتی هم چون : جوانمرد ، مبارز ، سرمایه عظیم ، پایبند به منافع ملت ، غیر وابسته به بیگانگان و .... از دکتر فاطمی ( همسر این خانم) یاد نمود.
و خاطر نشان کرد : دفتر چه خاطرات وی ( که توسط همسر دکتر فاطمی (خانم سطوتی) به رئیس جمهور هدیه شده بود ) به عنوان سندی ارزشمند در اختیار مورخین قرار خواهد گرفت. این دیدار و اظهارات که بلافاصله از رسانه ها و صدا و سیما انعکاس فراوان یافت ، موجب بهت و حیرت آگاهان به تاریخ و مردم متدین گردید .
در همین راستا توجه رئیس جمهور مردمی را به این نکته جلب می کنیم که دکتر فاطمی از عناصر اصلی وابسته به ملی گرایان ، و معتقدان و مروجین مهم جدایی دین از سیاست و مخالفین آیت الله کاشانی و از عوامل اصلی فشار بر فدائیان اسلام و زندانی شدن شهید نواب صفوی بود که نقاط سیاه زیادی را در کارنامه سیاسی خود ثبت کرده ، لازم به یاد آوری نیست که اشاره کنیم ، دکتر فاطمی در اعدام انقلابی توسط یکی از فدائیان اسلام مجروح شده و چندی بعد به خاطر اختلاف شخصی خود با شاه کشته شد . همچنین به شهادت اسناد ، همسر دکتر فاطمی (خانم سطوتی) در زمان طاغوت ، نمادی از بی حجاب ترین زنان وزرای دربار شاهنشاهی بوده است که بار ها در مطبوعات آن دوران از ایشان به عنوان خوش آرایش ترین زن !!!! یاد می شده است ، فرزند ایشان هم نیز اکنون از مخالفان جمهوری اسلامی می باشد .
باز در همین راستا به نظر می رسد بعضی از اطرافیان و مشاوران رئیس جمهور محترم که در برخی دیدار های مشابه نیز در کنار ایشان به چشم می خورند ، نقش مهمی را در کشاندن رئیس جمهور  به چنین عرصه هایی را دارند که باید در این زمینه چاره ای اندیشیده شود و قبل از چنین دیدار هایی با یک استعلام ساده از مبادی ذیربط ، از ماهیت افراد ملاقات شونده مطلع گردند.
من چون هیچ اطلاعی از این دیدار ندارم هیچ چی نمی گم (چه بچه خوبی !!!!)
2- مراسم جشن هسته ای امسال ، در حضور مسئولان محترم در حالی برگزار  گردید که بر خلاف اولین جشن ، خبری از ندای پر شکوه صلوات های مدعوین نبود و صدای کف ممتد و برنامه ای نا مفهوم و شبیه به حرکات موزون  توسط چند جوان با ظاهری نا مناسب ، به عنوان شا خصه های این جشن برگزار گردید .
در همین راستا و با توجه به اهمیت روز ملی فناوری هسته ای و علاقه مندی همه مردم ایران به این موضوع و مخصوصا مردم متدین ، خانواده محترم شهدا و رزمندگان و ... بهتر است مراسم های جشن با محتوای مردمی و  منطبق بر ارزش های عظیم  معنوی و ملی یرگزار گردد و از تقلید از رفتار های به ظاهر هنری و وارداتی ، خودداری شود.
لذا بجاست رئیس جمهور محترم و اصولگرا و متدین در چنین مواردی به متولیان برنامه ها هشدار و تذکر لازم را بدهند که از تکرار چنین مواردی که در گذشته نیز مسبوق  به سابقه بوده است جلوگیری شود .
اون شبی که این مراسم پخش زنده می شد یکی از مسئولین ارشد صداو سیما تو خونه ما تشریف داشتند (به عنوان شب نشینی) ایشون نا بینا هستند یا بهتر بگم از جفت چشم جانباز هستند پدرم اون صحنه هایی که اتفاق می افتاد رو براشون توضیح می داد من به پدرم گفتم اون صحنه قبل از صحبت دکتر( حرکات موزون و جلف) رو براشون بگن و ایشون افسوس خوردن و بعد من به ایشون گفتم که چرا این آقای ضرغامی نظارتی بر این جور برنامه ها نداره؟ ایشون جواب دادن که اوشون(آقای ضرغامی) یه گروه سیاست گذاری داره و اون گروه برنامه ها رو بررسی می کنه و بعد از اجرای برنامه شکایاتی که می شه همه به آقای ضرغامیه و بعد خود اوشون (آقای ضرغامی) به اون گروه تذکر و شکایت می کنه ، ایشون در حال توضیح بودن که دکتر اون خبر مهم( ساخت سانتریفوژ) رو گفت و بحث بکل یادمون رفت ولی من کامل قانع نشده بودم .
به هر حال از باب تذکری دوستانه و از طرف حامیان ( سر سخت) امیدواریم و یقین داریم که مسئولان دلسوز دولت مردمی نهم ، در آینده با دقت و توجه بیشتری از موقع موارد مشابه جلوگیری خواهند نمود.
یا علی
آقا بیا   




 
تگ ها :     Bookmark and Share

مهدیار دات بسیجی

مهدیار دات بسیجی