تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2   3   4   5      >
 
+ انتي مخملك سبز 

اغتشاشگران در تازه‌ترين قدام خود در راستاي شهيدسازي قلابي، افراد خودکشي کرده را به نام شهيد خود ثبت مي‌کنند.
به گزارش فارس، اخيراً به دنبال خودکشي فردي به نام محمد جواد پرنداخ اهل گيلانغرب کرمانشاه و دانشجوي دانشگاه صنعتي اصفهان، پيامک‌هايي با مضمون “شهيد ديگري در راه آزادي ميهن! ” از سوي مراکزي خاص ارسال شده و برخي سايت‌هاي دوم خردادي و همچنين سايت‌هاي معاند نظام همصدا با منافقين به انتشار مطالبي غيرواقعي در اين خصوص پرداخته‌اند.

اين مراکز دروغ‌پراکني در حالي مدعي مي‌شوند پراندخ از سوي مأموران انتظامي و امنيتي به قتل رسيده است که نامبرده حدود ساعت ??:?? صبح مورخ ? شهريور ?? با پرت کردن خود از پل عابر پياده واقع در بلوار کشاورز اصفهان اقدام به خودکشي کرده و پزشک وي نيز اين موضوع را تأئيد کرده است.

+ سعيد 

با آنتي بسيجا موافقم دوست من. بهتره واقع بين باشي. تعصب چشم و گوشت رو بسته. اين نخستين بار نيست که نظام ضد انساني حاکم به کشتار و شکنجه و تجاوز دست مي زند. در قيام اخير با وجود پيشرفت هاي تکنولوژي ارتباطي که انتقال اطلاعات و فيلم و عکس و اينترنت و ايميل و... را بي نهايت تسريع کرده هنوز که هنوز است از وضعيت بازداشتي ها و زندانيان سياسي جنبش سبز مردم ايران آمار دقيقي در دست نيست. از آمار شهدا و اسامي آنها هنوز اطلاع دقيقي در دست نيست. تعداد شهدا بالغ بر 400 نفر شده منتهي هنوزتنها اسامي حدود 70 نفر مشخص شده است. از همين جا مي توان دريافت که در تابستان سال 67 پس از صدور فرمان آيت الله خميني مبني بر تجاوز و شکنجه و قتل عام زندانيان سياسي چه تعداد از زندانيان سياسي شکنجه و سپس قتل عام شده اند. در 14 بهمن سال 75 در منطقه ي خاوران واقع در جنوب تهران در جريان خاکبرداري عادي توسط شرکت راه سازي آوند يک گور بزرگ جمعي کشف شد. اين گور حاوي اجساد هزاران تن از اعدام شدگان قتل عام و کشتار وحشيانه زندانيان سياسي در مرداد و شهريور 67 بوده است. البته در آن سال در روز بعدش شماري از کارکنان شرکت راه سازي مذکور به اتهام انتشار اين خبر در ميان مردم دستگير شدند. گويا اين بار هم حکومت اسلامي گمان کرده مي تواند با دفن مخفيانه شهدا در گورهاي دست جمعي اثر خون را از دستان خود پاک کند.

+ سعيد 

راستي گل پسر در جواب يكي از كامنت ها گفتي كه

(يه سر بيا بيرون از خونه و محله و شهر ... ببين پول نفر کجاست ... ياعلي)

راستش من مي دونم پول نفت كجاست. 175 ميليارد تومان اش رو خبر دارم تو جيب رئيس بسيج الهادي تهران هست. مي توني بپرسي.

بقيه اش رو خدا مي دونه.

زنده باشي دوست من

پاسخ

سلام ... 175 ميليار ؟؟؟ ... جالبه ... چيزيش که دست ما نرسيد ... ولي بدون بودجه همه چيز دو سه برابر شد ... بودجه فرهنگي و اينا شايد 10 برابر .... آمارشو دقيق يادم نيست ... ولي همين بود ..... جالبه نه ؟؟؟ ... ياعلي
+ سعيد 

توجه شما را به بخشي از احکام مترقي فقهي بنيانگذار نظام مقدس تان جلب مي کنم:

مساله 12 - كسيكه زوجه اى كمتر از نه سال دارد وطى او براى وى جايز نيست چه اينكه زوجه دائمى باشد، و چه منقطع ، و اما ساير كام گيريها از قبيل لمس بشهوت و آغوش گرفتن و تفخيذ(4) اشكال ندارد هر چند شيرخواره باشد، و اگر قبل از نه سال او را وطى كند اگر افضاء نكرده باشد بغير از گناه چيزى بر او نيست ، و اگر كرده باشد يعنى مجراى بول و مجراى حيض او را يكى كرده باشد و يا مجراى حيض و غائط او را يكى كرده باشد تا ابد وطى او بر وى حرام مى شود، لكن در صورت دوم حكم بنابر احتياط است و در هر حال بنا بر اقوى بخاطر افضاء از همسرى او بيرون نمى شود در نتيجه همه احكام زوجيت بر او مترتب مى شود يعنى او از شوهرش و شوهرش از او ارث مى برد، و نمى تواند پنجمين زن دائم بگيرد و ازدواجش با خواهر آن زن بر او حرام است و همچنين ساير احكام ، و بر او واجب است مادامى كه آن زنده است مخارجش را بپردازد. هر چند طلاقش داده باشد، بلكه هر چند كه آن زن بعد از طلاق شوهرى ديگرى انتخاب كرده باشد كه بنابر احتياط بايد افضا كننده نفقه او را بدهد، بلكه اين حكم خالى از قوت نيست ، و نيز بر او واجب است ديه افضا را كه ديه قتل است بآن زن بپردازد اگر آن زن آزاد است نصف ديه مرد را با مهريه ايكه معين شده و بخاطر عقد دخول بگردنش آمده به او بدهد، و اگر بعد از تمام شدن نه سال با او جماع كند و او را افضاء نمايد حرام ابدى نمى شود و ديه بگردنش نمى آيد، لكن نزديكتر به احتياط آن است كه مادامى كه آن زن زنده است نفقه اش را بدهد هر چند كه بنا بر اقوى واجب نيست

با ران او شهوترانى كردن 4)

پاسخ

سلام ... جالب بود ... ياعلي
+ آنتي بسيجي 
تصاوير قبرهاي دسته جمعي كشته شدگان كه سايت نوروز منتشر كرده . واقعا وقتي يك انسان جدا از هر گونه جبهه و جناح و سياست اين صحنه ها رو مي بينه به حال كسائي گريش ميگيره كه بي دفاع و بدون سلاح جلوي يك مشت وحشي هيجان طلب بسيجي وايسادن .
مرگ بر دولت كودتا
مرگ بر بسيجي آدمكش
سايت نوروز از ابتدا اخبار ديگري مبني بر وجود دهها قبر بدون نام و نشان و حتي بدون جواز دفن در اختيار داشت و از ابتدا نيز براي بررسي صحت و سقم آن خبر اقدام به تحقيق و بررسي نمود. اما در جريان انجام تحقيقات در آن مورد، از طريق پرسنل زحمت کش بهشت زهراي تهران در جريان حدود 50 جواز دفن بدون نام و نشان در قطعه 302 قرار گرفت و همزمان با ادامه تحقيقات نسبت به انتشار اخبار مربوط به قطعه 302 و البته ارسال مستندات به نمايندگان مجلس اقدام نمود.

تکذيب هاي عجولانه مسئولين بهشت زهرا و همينطور انتشار اخبار مربوط به قطعه 302، اطلاعات ناب ديگري را در مورد سرنوشت ديگر جانباختگاني که خانواده هاي چشم انتظارشان بين دادگاه انقلاب و زندان اوين دو ماه است سعي صفا و مروه مي کنند در اختيار سايت نوروز قرار داد.

در حالي که خبرهاي منتشر شده در روزهاي اخير مبني بر دفن اجساد بدون شناسايي و با صدور جواز دفن بود مدير عامل برکنار شده سازمان بهشت زهرا دفن غير قانوني و بدون جواز دفن را را تکذيب کرده بود. با اين تکذيب تصاويري از طرف پرسنل بهشت زهرا در اختيار سايت نوروز قرار گرفت که اخبار قبلي را تائيد مي کرد.

تصاوير زير مربوط به قطعه اي ديگر ازبهشت زهراست که دهها جسد بدون نام و مشخصات و حتي جواز دفن به خاک سپرده شده است.

اين تصاوير قبل از انتشار از طريق کانالي مطمئن براي برخي نمايندگان مجلس ارسال شده است و اينک برخي از اين تصاوير براي نشان دادن گوشه اي از جنايات اخير که مسئولين عالي رتبه نظام نيز بر آن وقوع آنها تاکيد داشته است جهت تنوير افکار عمومي منتشر مي گردد.
لازم به ذکر مي دانيم که اين تصاوير مربوط به قطعه ديگري به جز 302 مي باشد که در صورت لزوم در مراحل بعدي اقدام به انتشار شماره قطعه جهت تنوير افکار عمومي نيز خواهيم نمود.























+ آنتي بسيجي 

آخر سر نذاشتي اون كامنتايي رو كه به من فحش دادنا . ببين مثل همون قضيه بگم بگم شد .

من از تو سوال مي كنم باشه مشكلي نيست جواب بده ولي تا حالا با ده نفر به جز تو تو اين كامنتا بحث كردم همرو مياي جواب ميدي . قبول كن قاشق نشسته اي ديگه .

پاسخ

سلام ... فک کنم نفهميدي اينجا وبلاگ برا مديرشه ... مدير اينجا کيه ؟؟؟ ..... ياعلي
+ بازتاب جهاني 
آشنايي با دو واژه جديد فارسي:
http://greenie.blogfa.com/post-2.aspx

درود رفيق

درد دست نامرئي و قدرتمندي است كه پوسته سنگ را از هم مي شكافد تا مغز آن را نمايان كند..............................!!!؟؟؟

آنان كه رهبران مذهبي هستند ، از ساده دلي افراد با ايمان ردايي مخملي بر تنشان مي بافند و از عطوفتشان تاجي طلايي بر سرشان مي گذارند ، و در جالي كه به ظاهر ، دشمن شيطان هستند ، خود افكار شيطاني دارند .

با اين وجود اگر تمام روز را روزه بگيرند و تمام شب سر از سجده بر ندارند ، اما از ديد انسان هاي روشن منفور تاريخ هستند ؟؟؟

دوست من پيروز باشيد .................................... تا بينهايت

متولد ماه مهر در امتداد راه سبز پيش مي رود

پاسخ

سلام ... نظر شما شايد مصداق داشته باشه .. اونم جکومت کليسا در تمدن دوم اروپا .... ولي جامعيت نداره .... نمونش رهبران مذهبي الان .... سيد علي خامنه اي .. سيد حسن نصر الله .... و بقيه که مذهبين و غير روحاني .... ياعلي
+ آنتي بسيجي 

تو كامنتا نوشته بودي كه طرفداراي موسوي به من فحش دادن يك طرفدار موسوي اگه داري بذار تا ما هم به فيض برسيم . چون ميدونم يك بلف زن قهاري . سعي كن در دروغگويي از اربابت احمدي نژاد تقليد نكني كه به قيمت از بين رفتن آبروت تموم بشه .

بعدم اگه اين لطفو در حق من كني و جواب ندي واقعا ازت ممنون ميشم چون من با هركي بحث مي كنم تو خودتو ميندازي وسط .

پاسخ

سلام .... به تو ؟؟؟.... تا دلت بخواد فحش دادن .. همين ديروزم يکي فحش داد بهت ... من نميتونم بذارم باشه ... فحشا رو اکثرا پاک ميکنم سريع .. ولي يه سريشو که مطلبم داشته باشه خصوصي ميکنم ... سوال از من مي پرسي بعد ميگي لطف ميکني جواب ندي ... معلومه با کي کار داري ؟؟؟..... فقط بدون که فحش کم نخوريد تو همين وب ... زيادم نبودا ... ولي خب برام جالب بود .. سبزا هم فحش دادن بهت .. گفتن طرفشونو نگير .... ياعلي
+ اسلام ناب 
http://greenie.blogfa.com/post-1.aspx
پاسخ

سلام .. خب نمي تونستي لينک مستقيمشو بدي .... حتما بايد از وبلاگ ميدادي .... اينو ما هفته پيش اومد رو نوروز همون لحظه خونديم .. نوروز کتابچه رو کپي کرده تو سايتش
... يه سري اسما رو هم خط زده .... و کرده ليست جديد ... اصليش اون کتابچه هست ... باحاله .... تو اين 72 تن اسماي خنده هم پيدا ميشه .... ياعلي
+ يك حقيقت 

بيا که چک پول هم صلواتي شده

راي ملت را خريدن جرم نيست؟!

عزت مردم دريدن جرم نيست؟!

ملت ايران همه آزاده اند

بهر اين آزادگي خون داده اند

در رگه اين مردم روشن ضمير

خون غيرت جاري است از هر مسير

عزت ايرانيان بي ذلت است

راي آنها تا ابد بي منت است

پاسخ

سلام ... اينيکي بهتر نشست ... خوبه ... سعي کن شعراي مشتي بذاري ... ياعلي
+ يك حقيقت 

ارزشي بودن شعاري بيش نيست

اين همه فرياد تاري بيش نيست

پس دفاع از جاعل مدرك چرا؟!

يا كه تجليل از همان مردك چرا؟!

مرجعيت را نديدن تا به كي؟!

دور مردم خط كشيدن تا به كي؟!

در مديريت چرا برنامه نيست؟!

مملكتداري فقط با نامه نيست

وعده دادن تا به كي بي اعتبار ؟!

تا به كي بر چهره قانون غبار ؟!

با بيان ليّن و ارزش مدار

تا به كي بايد نبودن سازگار؟!

وعده هاي انتخاباتي چه شد؟!

آنهمه حرف قروقاطي چه شد؟!

پول نفت و حاصل ارزي كجاست؟!

آنهمه فرياد مهرورزي كجاست؟!

تا به كي تهمت اهانت انتقاد؟!

آبروي مومنين دادن به باد

ارزشي بودن فقط گفتار نيست

صد سخن بهتر زيك كردار نيست

پاسخ

سلام ... شعر قشنگي بود .... قافيش به دل نشست .. ولي خب قشنگ بود .... يه سر بيا بيرون از خونه و محله و شهر ... ببين پول نفر کجاست ... ياعلي
+ انتي مخملك سبز 
سلام داداش اون لينک بالايي که براي دانلود گذاشتي کار نميکنه و راستي اون دوستي که گفته کپي پيست ميکنم به موقع جوابش رو در همين کامنتا ميدم چون وقت ندارم و يه جاي ديگه با يکي ديگه بر سر قانع کردنش وقت مي زارم
پاسخ

سلام .. سرورش قطع بود .. درست شد .... خوبه برو وقت بذار برا اوشون ... اين دوستمون آنتي بسيجي بسپرش به من ... خنثي است ... آزاري نميرسونه ... ياعلي
+ اسلام ناب 
خبرنامه ندا : روز يکشنبه ?شهريور دراروميه مزدوران وحشي حکومتي دست به يک جنايت تکان دهنده زد ند.گفته مي شود يک جوان در حين اجراي حکم وحشيانه شلاق جان باخته است. براساس اخبار دريافتي اين جوان که به اتهام روزه خواري دستگير گرديده بود و از سوي دادگاه اورميه به ?? ضربه شلاق محکوم شده بود در حين اجراي حکم وحشيانه شلاق و در اثر شوک وارده جان خود را از دست داده است.
پاسخ

سلام ... جالبه اين خبر ها ميدونم از طرف کسايي داده ميشه که خبر نگاري ندارن .... نميدونم چطوري ميفهمن ... مسئولين زندانه خيلي شيرن ميان صاف به اين خبر گزاري ميگن ... يا هم اينکه اينا شام سنگين ميخورن ... کابوس مي بينن ... فک ميکنن فيلم واقعي ديدن .... ياعلي
+ سعيد 

"روحاني نبايد كار ديگري غير از روحانيت يعني بسط توحيد و تقوي و پخش و تعليم قانون هاي آسماني و تهذيب اخلاق بپردازد" كشف الاسرار نوشته امام خميني، صفحه 208

"اين را بدانيد كه تنها روحانيت ميتواند در اين مملكت كارها را از پيش ببرد. فكر نكنيد كه بخواهيد كنار بگذاريد روحانيت را" ديدار با نمايندگان مجلس، جماران 6 خرداد 1360

پاسخ

سلام ... عاليه صحبت ها .... ممنون از اينکه گذاشتي ... ياعلي
 <      1   2   3   4   5      >